Helkroppstråden
Kommer... Åh så mysigt vi har det ;) om du är snäll kan jag skrubba dig på ryggen....
Kommer... Åh så mysigt vi har det ;) om du är snäll kan jag skrubba dig på ryggen....
Snyggt och prydligt. Jag ser det som en teaser till det som eventuellt komma skall :b. Vet ju redan hur mycket vackert som gömmer sig under de där kläderna.
Hahahah..umgås med jägare ganska ofta och inga busvisslingar har jag fått, men där emot lite erbjudanden! En sak vet jag och det är att en jägare aldrig skulle lämna ögonen från passet
Vad sägs om en onsdags(strip)tease?
Hmm, jag ger hellre! Jag är en mycket givmild flicka ;)
Åh, det är så lätt att tycka om dig, NT. Dina bröst är de mest underbara som finns att skåda. Tack för din fina striptease :)
Blir lite snett att ta det i sammanhanget faktiskt. Kul att du har en favorit men välj ett bättre tillfälle nästa gång att framföra det, utan att sprätta för hårt på din näsa så kan det faktiskt uppfattas som lite förminskade när det blir som ovan. Alla gör tankevurpor...har lite otur. Nu blev det en av dom gångarna!
Först hissen, sen toan.....jag gillar det!!
Ser ut som att det hade gått att klämma in en person till på den där toan.
Hade kanske fått stå väldigt, väldigt nära alldeles bakom dig.....men jag tror det är många med mig som inte hade haft något emot det
Tror väl det efterfrågades lite torsdagsrumpa?
TGIF!
Morgonstund har guld i mund:)
Först in faktiskt, han med mer än så...
Uttråkad sjukling här
En liten bild på mig ifrån i veckan.
vad rara ni är... tack så mycket:)
hehe näe dom behöver inget support. men det är ju alltid snyggt med underkläder. Ibland är less more så att säga ;) man ska ju inte avslöja allt, då¨försvinner det spännande.
Ängdal min vän, vi har pratat i en annan tråd för ett tag sedan.... kan du gissa vilken tro? Då hade jag inte denna signaturen dock.
Haha, glömde bilden! Typiskt mig... Här är ben! :)
Arbetsgivaren kan kanske köpa in en frigolithjälm?
Tack! Ja jag gillar den
Ta och kika in i mitt galleri, där finns det tuttar så det räcker och blir över