Inlägg från: Anonym (Kurvig 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kurvig 2)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-06-24 09:01:07 följande:

God morgon
    God mmmmmiddag
  • Anonym (Kurvig 2)
    MissK70 skrev 2014-06-24 08:47:15 följande:

Morgon mys....Kyss
    Fiiin
  • Anonym (Kurvig 2)
    Gastkramaren skrev 2014-06-24 16:46:19 följande:
    Kan så vara men att raka magen/brösten känns inte så mycket som jag. Räcker med hyveln över mina oskyldiga fjun i ansiktet och rakning under bältet.

Behåll hela rasket, det är skitsnyggt tycker jag
  • Anonym (Kurvig 2)
    Gastkramaren skrev 2014-06-24 16:46:19 följande:
    Kan så vara men att raka magen/brösten känns inte så mycket som jag. Räcker med hyveln över mina oskyldiga fjun i ansiktet och rakning under bältet.

Behåll hela rasket, det är skitsnyggt tycker jag
    Dress skrev 2014-06-24 17:33:31 följande:
    Men skulle vilja tillägga att även ohåriga män är sexiga! Det ena utesluter inte det andra.  Män är sexiga helt enkelt  

Exakt!

Jag faller för det som är naturligt, mänskligt, olikheter, så som vi är skapta. Hur jäkla kul vore det om alla vaxade/rakade sig helt och alla ser ut som Barbie och Ken!?!

Smala, runda, långa, korta, blonda, mörka, håriga, släta... Vill se er ALLA <3
  • Anonym (Kurvig 2)

Ska bara testa en grej!

Det är INTE jag på bilden (om nån nu skulle tro det, haha) , vill bara se om den hamnar i allmänna galleriet när man postar anonymt på nya sajten

• Anonym (Kurvig 2)

HUR bär man sig åt om man vill att bilden bara ska visas i tråden och inte i allmänna galleriet? Är väldigt irriterad på nya sajten
    Man kan ju inte välja i inlägget om man vill att bilden publiceras där eller inte - det gör mej skitirriterad!!!

• Anonym (Kurvig 2)
    straight arrow skrev 2014-06-24 21:12:53 följande:
    Om du går till ditt galleri i nya sajten så ser du dina bilder, klicka på den bilden som du vill ändra på, då öppnas en ny sida med två knappar, "uppdatera" och "ta bort". Klicka på uppdatera, och en sida öppnas där du kan avmarkera "show in public" och sen spara med knappen "Update"
    Tack Pilen, jag vet... Men ORKA!!!!
    Det ska man ju enkelt kunna välja när man postar inlägget!
    Eller först lägga till en bild i sitt galleri, där välja hur man vill att den ska visas och sen enkelt kunna posta bilden i en tråd.
    Det har jag iofs inte testat på nya skitsajten (hrm, ursäkta) men det gick ju inte på gamla iaf. Att bifoga en bild fr ens eget galleri alltså
  • Anonym (Kurvig 2)
    Webbutvecklare Richman skrev 2014-06-24 21:10:00 följande:
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-06-24 21:05:16 följande:

HUR bär man sig åt om man vill att bilden bara ska visas i tråden och inte i allmänna galleriet? Är väldigt irriterad på nya sajten
    Man kan ju inte välja i inlägget om man vill att bilden publiceras där eller inte - det gör mej skitirriterad!!!

Vi funderade på det idag, ska se vad vi kommer fram till i morgon, men det är nog bäst om vissa trådar filtreras där.

Funderade på om man skulle ha en funktion där den som postar en bild måste markera om den är NSFW eller inte, kan ju även gälla för trådar.

Just nu ser det lite konstigt ut i galleriet.. inte bra om man ska surfa på jobbet eller liknande.

SJÄVLKLART ska man i alla trådar enkelt kunna välja om man vill att ens bild ska visas i allmänna galleriet eller inte!

• Anonym (Kurvig 2)
    straight arrow skrev 2014-06-24 21:15:21 följande:
    Det är ju bra om man kan välja om bilden ska vara publik eller inte, oavsett om bilden är NSFW eller inte... samma vilken kategori bilden hamnar i, alla kommer väl i typ "Barn 0-12 månader", det borde man kunna sätta redan när bilden laddas upp?
    Ja, bara det att alla hamnar i Barn 0-12 månader är ju helknasigt...
    Och vad betyder NSFW - om man får fråga Tyst
  • Anonym (Kurvig 2)
    straight arrow skrev 2014-06-24 21:30:50 följande:
    Not Safe For Work
    Den där är verkligen NSFW.... snygging
Svar på tråden Helkroppstråden