• Speak up

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-12-20 12:04:07 följande:
    Tack, Missan, dina ord värmer i den bistra svenska vintern, dom värmer mycket.Kyss Jag tar med mig dina underbara ord till nästa session, det lär behövas, att ta vackra tomtebilder i minusgrader kräver sin man, men men lite inre värme, så går det. 

Tack.

Igen.

Kram...//Anton.

(Jag tog med bilden igen. Ifall någon celeber Dam skulle ha missat den tidigare...!).

Jag kan inte låta bli att få vibbar av nån slags.. skum... underground-rörelse här, Anton. Flört Nån ljusskydd förgrening av AFA eller nån extrem-nationalistisk förening. (Gud förbjude!) 
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-20 13:45:18 följande:
    NN, kan du fixa mina naglar? Flört Så snygga!
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-20 17:58:36 följande:
    Fredag! Skrattande Trevlig helg på er alla!{#emotions_dlg.flower}

Natten blev genast 3 ggr bättre för mig i och med den här bilden, sötnos! DrömmerHjärta Älskar dina bröst.
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:35:30 följande:
    Suddig men mättande
    "Mättande"? Förvånad Den här bilden gör bara att jag hungrar efter mer, Ensam...
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:52:09 följande:
    Känner mig generös och bjuder på en framsida med!
    Så nära... men ändå så långt borta! ... Ser lent ut för handen. Skäms{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-20 22:31:41 följande:

Ligger på sidan och vilar liteOskyldig
    Oh.. så lätt det vore att bara dra den där lilla tunna tygremsan åt sidan.. Skäms *Svälj*
  • Speak up
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-21 10:28:43 följande:

Känner mig stark i dag...Flört
    "Just idag är jag stark..." Flört Mmmh... KMP, du har verkligen en fantastisk kropp. Jag är allt lite avundsjuk! Skäms
  • Speak up
    Anonym (mepetite) skrev 2013-12-21 15:40:16 följande:

hej, morgonbild. ursäkta den skrynkliga tröjan!
    Wow... Jag trodde först att det var en skoluniform-kjol, men... nej. Ett par shorts. Förvillande likt i alla fall! Flört (Jag gillar skoluniformer, kanske ska tilläggas!) Drömmer Fin bild, mepetie! Fortsätt just så. {#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    mepetite skrev 2013-12-21 16:08:38 följande:
    ja, det ska ju vara lite mystik, tycker jag! har alltid gillat balans i klädseln. ex. snäva jeans och en litet större skjorta =)
  • Speak up
    Anonym (Pöket) skrev 2013-12-21 22:00:56 följande:
    Börjar med lite oskyldigt
    Mhmn... Drömmer En bra början, Pöket! Ska bli intressant att följa dig.
Svar på tråden Helkroppstråden