• Anonym (87:an)

Helkroppstråden

Nu var det väldigt länge sedan jag la upp något i denna tråd.

Hoppas ni inte glömt bort mig.

Bjuder på en bild från när jag var gravid hoppas ni gillar.

• villbusa
    Anonym (87:an) skrev 2018-03-25 12:50:46 följande:

Visa gärna igen.... bilden försvann! Eller var du för sexig på den?
  • mrspice
    Anonym (87:an) skrev 2018-03-25 12:50:46 följande:

Hur kan man glömma?? Känns omöjligt.
  • Bondi

[quote=78579218][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-03-24 18:42:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Väldigt het du är..;)

• VärldensRäddasteMan
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-03-24 18:42:18 följande:
    Fin bild från inspelningen av Black Swan 2...
  • Anonym (ögongodis)

Varför heter det Helkroppstråd när det bara är en massa text?

Vad händer med alla bilder Varför finns det inga? Är det personerna själv som tar bort dem? Samma i Intima bilder. Mest tomma rutor utan bilder?

Är det någon osynlig lag här på FL att de tar bort dem efter viss tid eller?

• Aikido
    Anonym (ögongodis) skrev 2018-03-26 16:47:38 följande:

Vad händer med alla bilder Varför finns det inga? Är det personerna själv som tar bort dem? Samma i Intima bilder. Mest tomma rutor utan bilder?

För att få ner kostnaderna för driften körs forumet numera på en 15 år gammal laptop med 40 GB hårddisk. På grund av platsbrist sker regelbunden rensning av bilder.
  • Clark73
    Anonym (ögongodis) skrev 2018-03-26 16:47:38 följande:

När någon lägger ut bild på sin kuk, så går fl in och rensar, ibland en staka bilder och ibland alla bilder.
  • Anonym (ögongodis)
    Clark73 skrev 2018-03-26 17:17:47 följande:
    När någon lägger ut bild på sin kuk, så går fl in och rensar, ibland en staka bilder och ibland alla bilder.
    Men detta kan knappast vara anledningen eftersom det är  huvudsak alla kvinnornas bilder som är borta. Det är ju bara de allra senaste från sista dygnen som är kvar?

Kan medlemmarna själva radera bilder som de lagt ut i hettans ögonblick som de senare vill ta bort?
  • Anonym (ögongodis)
    Aikido skrev 2018-03-26 17:17:07 följande:
    För att få ner kostnaderna för driften körs forumet numera på en 15 år gammal laptop med 40 GB hårddisk. På grund av platsbrist sker regelbunden rensning av bilder.
    Misstänkte nåt sådant;)