• Anonym (hoppsan)

Helkroppstråden

Abegayle70 skrev 2018-05-06 08:45:05 följande:
    Tack, sitter på jobbet nu så det får bli en repris isåfall:
    Fin kropp och underbart vackra bröst du har!
  • Anonym (Nicer)
    Abegayle70 skrev 2018-05-06 09:35:14 följande:

Kan man vara en milf om man inte har några barn

Ja absolut! Man kan även vara inte milf även om man har barn.

Måste kännas väldigt bra att se så bra ut och snart vara 50 år? Antar att -70 är ditt födelseår

Min fru är också superläcker, milf, och närmar sig samma ålder. En del kvinnor är verkligen som vin...
  • Abegayle70
    Anonym (Nicer) skrev 2018-05-06 09:42:33 följande:
    Ja absolut! Man kan även vara inte milf även om man har barn.

Måste kännas väldigt bra att se så bra ut och snart vara 50 år? Antar att -70 är ditt födelseår

Min fru är också superläcker, milf, och närmar sig samma ålder. En del kvinnor är verkligen som vin...
    Usch, nu låter jag gammal. Bara 3 år till 50 ... Tur att jag känner mig betydligt yngre i sinnet.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Anonym (KalleKula)

Du, jag funderar, du skriver att det blir en repris eftersom du sitter på jobbet, innebär det att det kanske kommer en färsk bild på din superheta kropp i kväll ;) ?
  • Abegayle70
    Anonym (KalleKula) skrev 2018-05-06 09:45:16 följande:
    Du, jag funderar, du skriver att det blir en repris eftersom du sitter på jobbet, innebär det att det kanske kommer en färsk bild på din superheta kropp i kväll ;) ?
    Det får du väl hålla utkik efter isåfall Kanske, om jag orkar... bara sovit 4 timmar i natt.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Clark73
    Abegayle70 skrev 2018-05-06 09:45:14 följande:
    Usch, nu låter jag gammal. Bara 3 år till 50 ... Tur att jag känner mig betydligt yngre i sinnet.
    Med den kroppen som du har, så kan man inte tro att du är en dag över 30 år.
  • Anonym (KalleKula)
    Abegayle70 skrev 2018-05-06 09:46:57 följande:

Det får du väl hålla utkik efter isåfall Kanske, om jag orkar... bara sovit 4 timmar i natt.

Aj då, hårt liv i Tel Aviv. Men jag håller utkik :)
  • FChrona

Du har en super härlig kropp, hoppas på nytagna bilder ikväll om du orkar. Hade varit sexigt med lingerie eller liknande men förstår om du är trött och vill sova.
  • Anonym (JoDu)
    Abegayle70 skrev 2018-05-05 13:31:51 följande:
    Haha

Så här kanske?
    Du bjuder på så härliga, sensuella och lockande bilder men denna tar nästan priset. Härligt och samtidigt väldigt frustrerande!

Antar att du gillar uppmärksamheten?! ;)
  • Thrandir
    Oj vilken underbar kropp du har! Hade gärna velat se mer av dig om det inte hade varit för forumets regler...