• Anonym (;) .)

Helkroppstråden

Får ju bjuda tjejerna i tråden på lite trevlig syn också! Tack för alla grymma bilder tjejer!!! :D

• Anonym (Softy)
    theswede91 skrev 2018-05-11 11:19:02 följande:
    Svårt att inte gilla dem måste jag säga! Tråkigt du förblir anonym och att de inte går skriva till dig...
    Du besvarade ditt konstaterande bra där. Tydligt!
  • Anonym (Softy)
    Thrandir skrev 2018-05-11 11:53:33 följande:
    Går alltid att skicka pm om man litar på personen i fråga. Jag kan ärligt säga att om jag någonsin skulle lägga ut en anonym person här så ger jag admin full rätt att banlysa mig från denna sida för all framtid!
    "Lägga ut"...menar du dig själv eller avslöja någon anonym?
  • Anonym (hoppsan)
    Abegayle70 skrev 2018-05-10 23:00:03 följande:

Fått lite önskemål på bilder om min "hemliga last"

Wow grymt het du är! Dig skulle man kunna lära känna närmare.
  • Thrandir
    Anonym (Softy) skrev 2018-05-11 16:21:24 följande:
    "Lägga ut"...menar du dig själv eller avslöja någon anonym?

Tyvärr så finns det en risk att någon lägger ut ens "riktiga" identitet på en tråd som denna :/

Därav så väljer jag att inte vara "annonym" här utan visar upp min profil i all dess prakt! (inte så mycket för omvärlden att skåda dock)

• Anonym (Selma)
    Anonym (;) .) skrev 2018-05-11 12:10:04 följande:
    Får ju bjuda tjejerna i tråden på lite trevlig syn också! Tack för alla grymma bilder tjejer!!! :D
    Det var mer än "lite trevlig syn" förstår inte varför du använde ordet lite ;) riktigt snyggt!! Stör mig lite på den där stora grejen som gömmer handdukshållaren :D 
  • Anonym (;) .)
    Anonym (Selma) skrev 2018-05-11 22:59:40 följande:

Det var mer än "lite trevlig syn" förstår inte varför du använde ordet lite ;) riktigt snyggt!! Stör mig lite på den där stora grejen som gömmer handdukshållaren :D 

Lite får man ju lämna till fantasin? ;) eller de tycker kanske inte du?
  • filfyh
    jagärelsaa skrev 2018-05-12 16:31:58 följande:

[quote=78706819][quote-nick]filfyh skrev 2018-05-12 16:29:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Fin bild!

Tack!