• Anonym (HannaSophia)

Helkroppstråden

Såå snyggt med stringbikini!! Känns som små bikini är ett mode som äntligen är på väg tillbaka i sommar! Har letat länge i svenska webbshoppar och nu finns dom igen kolla t ex Nelly. Längtar efter att bli brun hela jag

????????????

• Anonym (MeandI)

Abegayle70: Vilken snygg kropp du har. Wow

• Abegayle70
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 11:02:57 följande:

Abegayle70: Vilken snygg kropp du har. Wow

Tack

Sanden var varm idag...

Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Tom Araya
    Abegayle70 skrev 2018-06-22 18:11:22 följande:

Sommar...
    Abegayle70 skrev 2018-06-23 15:43:26 följande:
    Tack

Sanden var varm idag...

Läckert!

Mig veterligen är det inte så vanligt i Sverige med en modell av baddräkt/bikini som visar så mycket bar rumpa. Hur är det där borta, vanligare eller är du ensam om den?

• Abegayle70
    Tom Araya skrev 2018-06-23 16:05:15 följande:
    Abegayle70 skrev 2018-06-23 15:43:26 följande:
    Tack

Sanden var varm idag...
    Läckert!

Mig veterligen är det inte så vanligt i Sverige med en modell av baddräkt/bikini som visar så mycket bar rumpa. Hur är det där borta, vanligare eller är du ensam om den?

Det är vanligare än i Sverige. Det har ju blivit sån prydhet eller vad jag ska kalla det de senaste åren, förr badade jag alltid topless och i string i Sverige och det var inget konstigt med det, nu är det tvärtomvärlden. Vi hade vanliga bikini när vi var "hemma" i Sverige häromveckan och kände oss ändå lättklädda.
  • Tom Araya
    Abegayle70 skrev 2018-06-23 16:17:40 följande:
    Det är vanligare än i Sverige. Det har ju blivit sån prydhet eller vad jag ska kalla det de senaste åren, förr badade jag alltid topless och i string i Sverige och det var inget konstigt med det, nu är det tvärtomvärlden. Vi hade vanliga bikini när vi var "hemma" i Sverige häromveckan och kände oss ändå lättklädda.
    Jaså!

Ja, det har verkligen blivit prydare här i Sverige. Jag är ju som du, uppväxt under en tid då det var väldigt vanligt bland såväl unga som äldre, att sola topless på stranden. Det har väl i stort sett försvunnit helt under de senaste 20 åren, utom på nudistbad.

Du är då inte pryd Flört och det klär en kvinna med din kropp.
  • Abegayle70
    Tom Araya skrev 2018-06-23 17:37:13 följande:
    Jaså!

Ja, det har verkligen blivit prydare här i Sverige. Jag är ju som du, uppväxt under en tid då det var väldigt vanligt bland såväl unga som äldre, att sola topless på stranden. Det har väl i stort sett försvunnit helt under de senaste 20 åren, utom på nudistbad.

Du är då inte pryd Flört och det klär en kvinna med din kropp.
    Nä, pryd är jag inte, även om jag kan vara blyg av mig. Badar gärna på något av nudistbaden här, men där är det inte riktigt kosher att fotografera, så det blir inga bilder därifrån. Näckade även i Sverige när vi var och hälsade på nyligen.
  • Tom Araya
    Abegayle70 skrev 2018-06-23 18:21:41 följande:
    Nä, pryd är jag inte, även om jag kan vara blyg av mig. Badar gärna på något av nudistbaden här, men där är det inte riktigt kosher att fotografera, så det blir inga bilder därifrån. Näckade även i Sverige när vi var och hälsade på nyligen.
    Säg gärna till nästa gång du besöker gamla Svedala!
    Jag skulle väldigt gärna vilja svepa ett par kalla i ditt sällskap på något passande ställe (du vet vad jag menar med passande och jag tror faktiskt vi har samma favoriter). Solig