• Mattias39

Helkroppstråden

Flickan82 skrev 2014-01-07 13:45:32 följande:
    Härligt att se dig igen, F82...snygg som alltid!!! Flört
  • Mattias39
    Flickan82 skrev 2014-01-07 14:09:24 följande:
    Haha, jag menade inte SÅ. Gammal som i gammal favorit från en annan gammal tråd. ;)
    Optimist som jag är så tolkade jag det så...Och allt annat hade jag förnekat i all oändlighet...
    Glad att se dig igen!!
  • Mattias39
    pillan3 skrev 2014-01-07 14:16:26 följande:

det gjorde du rätt i
    Ibland så lyckas man göra ett och annat som blir rätt...
    Har sett att du lagt upp en massa saker som är HEEEELT rätt också....dina bilder(och du förstås) är otroligt fina/sexiga!!! GladTungan ute
  • Mattias39
    NyttNamn skrev 2014-01-07 14:18:57 följande:
    Men jag ser den??  Är väl på samma vis som med app -historian att man ser på ena viset men inte andra.. :-S
    Nåja.. 
    Jag ser den iaf, och det är jag väldigt glad över!! Flört
  • Mattias39
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:15:09 följande:
    Vi är nog rätt många som tittar till er då och då för att ha något roligt att skratta åt. En öppen tråd där samma personer försöker framhäva sig själva på bästa, avklädda, osmakliga sätt. Dessutom framgår det klart och tydligt att mango även utöver bilderna hon postar här, mailar killarna i tråden de mer vågade nakenbilderna som inte får lov att postas här i den öppna tråden...

Tydligt att vissa gör allt för uppmärksamhet. Fanns det inte en sluten tråd för detta eller den var inte tillräckligt rolig då inte vem som helst kunde se bilderna?? 
    HAHAHAHA.....Nu fick JAG ngt att skratta åt....snacka om att vara inskränkt, oförstående och oförmögen att se att alla är olika och att alla gillar olika saker.

Så...törs man be om fler roliga inlägg från dig/er så att jag också får skratta lite mer?
  • Mattias39
    pillan3 skrev 2014-01-08 00:33:01 följande:

Shit, Pillan...vilken fantastisk kropp du har!!! Tungan ute
    Preciiiiiis vad jag gillar...!! Flört
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-08 07:36:08 följande:

God morgon härliga onsdag Oskyldig

Blondie....du vet då verkligen hur du får fart på killar som mig...och hur man förvandlar en vanlig grå onsdag till en perfekt onsdag...!!
  • Mattias39
    NyttNamn skrev 2014-01-08 08:35:57 följande:
    Vill bara säga,  god morgon!!  Påklädd för en gångs skull..
    Och lika fin som alltid...!
    Ingen dålig kvinna, som är vacker på alla sätt och vis... Solig
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-08 09:02:20 följande:
    Alla dagar borde vara perfekta, tycker du inte det ? Oskyldig

TACK {#emotions_dlg.flower}
    Jo, och du har förmågan och möjligheten att se till så att alla dagar verkligen blir perfekta!
    Glöm inte det.
Svar på tråden Helkroppstråden