• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Huga) skrev 2018-08-23 17:53:40 följande:

Ja, så är det nog.Kan nog bero på vilket ansvar man har.

Om man, som du, kan sitta här och gaffla om en massa meningslös skit dagarna i ändå... ja, då har man nog inte så mycket annat att göra.Nu är du lika komisk igen!

Agendor med stort ansvarstagande? Jo, säkert. Stort ansvar för att sitta här och tjafsa kanske?

Nu har jag slutat för dagen raring, så nu har jag tid med dig igen.

Varför hoppade du på "Gomez" förresten?

Du gissar och antar lite för mycket förresten.

Är du sagotant på biblioteket?

I tider av val innebär det för somliga att vara rörlig, flexibel och ansvarstagande. Sedan får du tolka det som du vill i ditt eget sidospår av diskussion. Och ja, mina antaganden stämmer in, det är det som är slående, i annat fall hade du inte behövt gå i försvar. Gomez ifrågasatte mig, jag svarade, enkelt. Förslagsvis behöver du ett nyp.
  • Noname00

Sluta förstör tråden med en massa irellevanta diskussioner.
    Varför är ni här om ni har problem med att individer visar upp sig?

• Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-23 10:54:51 följande:
    Skulle inte du lämna tråden?
    Nej jag har ångat mig för killarna här verkar gilla mig och så ska jag reta dig  genom att lägga upp mera bilder på mig 
  • Anonym (Lydia)
    smeden75 skrev 2018-08-23 09:22:18 följande:
    Ja Huga verkar ha passerat utgångsdatum förlänge sen och blivit hyfsat bitter.. Eller sjukt jävla bitter.

Skit i vad Huga skriver, ge inte Huga det bränslet.. Alla andra här inne Lydia gillar vad vi ser.. Du är skit fin =)
    Jag ska skita i vad var fröken bitter skriver från och med nu 
  • smeden75
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-23 19:21:56 följande:

Jag ska skita i vad var fröken bitter skriver från och med nu 

Helt rätt!!
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-23 19:27:57 följande:

Slänger upp en repris bild 

As grym kropp.. =)
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-23 19:11:18 följande:
    Nej jag har ångat mig för killarna här verkar gilla mig och så ska jag reta dig  genom att lägga upp mera bilder på mig 
    Gör det du.
    Jag lovar att återkomma med synpunkter.

Förstod att bekräftelsebehovet var för stort. Spöke
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-23 18:40:11 följande:
    I tider av val innebär det för somliga att vara rörlig, flexibel och ansvarstagande. Sedan får du tolka det som du vill i ditt eget sidospår av diskussion. Och ja, mina antaganden stämmer in, det är det som är slående, i annat fall hade du inte behövt gå i försvar. Gomez ifrågasatte mig, jag svarade, enkelt. Förslagsvis behöver du ett nyp.
    Jaja, tro vad du vill.
    Ingen av oss vet ändå inte något om den andra.
    Allt är antaganden, vem vet... jag kanske bara spelar ett spel?

Fast nu kan du släppa mig, tösen klarade inte av att sluta lägga upp sig här ändå.