• Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

Anonym ( ) skrev 2018-12-03 06:25:50 följande:

Synd att du inte ser ut så längre :( Du var fin där.

Ja, den bilden har vi sett ett par gånger nu under de senaste par åren. Ser hellre något nytt och fräscht.
  • Gnuggarn
    Anonym (36) skrev 2018-12-01 19:44:56 följande:

Här är min kropp. Ja, 36 år gammal nu och åren sätter sina spår. Men jag är Ok med min kropp trots allt. :)

Oj oj vad vacker kropp du har, bra jobbat. Lyckans den som får smacka på dig.
  • Gnuggarn

Här är min kropp. Ja, 36 år gammal nu och åren sätter sina spår. Men jag är Ok med min kropp trots allt. :)

Oj oj vad vacker kropp du har, bra jobbat. Lyckans den som får smacka på dig.
  • Anonym (Hannis)

Herregud vad du är på och tjatar på alla kvinnor som lägger upp bilder. Ge dig..

Clark73 skrev 2018-12-02 09:02:28 följande:

Med den sexiga kroppen så tycker jag att du ska gå med i den slutna gruppen Våra sexiga bilder ;) glöm inte att skriva i presentationen ålder och kön.......

• bollpappa
    Clark73 skrev 2018-12-02 09:02:28 följande:
    Med den sexiga kroppen så tycker jag att du ska gå med i den slutna gruppen Våra sexiga bilder ;) glöm inte att skriva i presentationen ålder och kön.......
    Och hålla tummarna på insläpp, fast för kvinnor är det väl inga problem ;)
  • Anonym (JoDu)
    Anonym (Sabina) skrev 2018-12-02 23:19:34 följande:
    Men så vackert! Skäms
    Tror just jag funnit årets julklappsönskning! Oskyldig
  • Anonym (JoDu)

Tycker absolut att du ska vara nöjd över din kropp! Vackert!
    Jag skulle helt klart attraheras! :)
  • kvinnamedskinnpånäsan
    bollpappa skrev 2018-12-03 11:01:59 följande:
    Och hålla tummarna på insläpp, fast för kvinnor är det väl inga problem ;)

Det är jag och en till kvinna som håller i den gruppen vi vill hålla en god balans mellan kvinnor och män, och så måste man kunna skriva en presentation vilket många inte kan.