• Karios

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-06-14 08:27:18 följande:
    Karios: Läser du tankar?? Förvånad Män i kilt är bland det sexigaste jag vet... Tungan ute
    Där ser man. Att ett bekvämt, och svalt, vardagsplagg kan väcka sånt intresse. Jag får väl lägga upp fler kilt-bilder då. Man vill ju vara till lags liksom

It takes one to wear one.
  • FjärilVingad73
    Karios skrev 2013-06-14 08:51:59 följande:
    Där ser man. Att ett bekvämt, och svalt, vardagsplagg kan väcka sånt intresse. Jag får väl lägga upp fler kilt-bilder då. Man vill ju vara till lags liksom

It takes one to wear one.
    Yes please, gärna fler kiltbilder! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Chocoholica

Nu börjar det synas med när jag inte springer omkring i hiphopbrallor. Tungan ute

http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-14 09:00:10 följande:
    Yes please, gärna fler kiltbilder! Drömmer
    Jag har faktiskt postat en variant på en skotskt kilt, inte alls så jävla snygg som Karios kilt, men en kilt lika förbannat. Fast modsen tyckte inte den föll inom ramverket för sedligheten här på FL, så den försvann in i någon moddes privata arkiv.

Men fin var den. Kilten. Mycket fin. Fast Karios slutar aldrig förvåna, den mannan tar sig bra ut i precis vilka kläder som helst.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-06-14 22:02:45 följande:
    Jag har faktiskt postat en variant på en skotskt kilt, inte alls så jävla snygg som Karios kilt, men en kilt lika förbannat. Fast modsen tyckte inte den föll inom ramverket för sedligheten här på FL, så den försvann in i någon moddes privata arkiv.

Men fin var den. Kilten. Mycket fin. Fast Karios slutar aldrig förvåna, den mannan tar sig bra ut i precis vilka kläder som helst.
    Jag bara älskade din röv i den där kilten! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Trailer trash TT
    Chocoholica skrev 2013-06-14 21:27:18 följande:
    Nu börjar det synas med när jag inte springer omkring i hiphopbrallor. Tungan ute

You are a fucking star. Skitbra jobbat
    Manyok
  • Trailer trash TT

Mer kiltar i tråden tack. Frågade maken om jag inte kunde få lägga ut en bild på honom i kilt. Han såg ut som om han ville döda mig

Manyok
  • Chocoholica
    Trailer trash TT skrev 2013-06-15 09:32:16 följande:
    You are a fucking star. Skitbra jobbat
    Tack. Glad Åtta kilo till så... Drömmer
    http://chocoholiquita.wordpress.com/