• Finlandia64

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:
    Snyggt..vacker tjej.

Pm mej ????
  • villbusa

[quote=79604049][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Läckrast! Som vanligt!

• Anonym (hoppsan)
    Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:

Trevligt att se dig igen, du har en vacker och fit kropp.
  • Vildstige1

[quote=79604049][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Välkommen tillbaka, du har varit efterlängtad. Fin bild och vacker kropp:)

• Deacon

I don't get it! Varför känner man behov av att klanka ner på andra? Tycker man om att vara elak och är helt enkelt en tölp? Mår man bättre själv? Har man fått bristande uppfostran eller är man som någon annan funderade över lite mindre begåvad? Har ingen bett om ens åsikt och man bara har negativ kritik så kan/bör man av respekt för andra hålla igen. Fantastiskt att så grundläggande sociala skills saknas hos så många.. eller om det empatisk förmåga som helt fallerar. Ser jag en bild jag inte gillar (vilket händer inte alltför sällan) så kommenterar jag inte (vederbörande har säkert koll på sina "svaga" punkter och behöver inte höra det igen). Jag mår inte sämre av det och den som lade ut bilden mår inte heller sämre. Plus jag sparar tid på att inte skriva ngt. Win win

• Mr K69
    Anonym (Gomez) skrev 2019-05-04 23:37:02 följande:

Tack för reflektionen. 

Undrar dock vad " retarderad" betyder... eller har du försvenskat det engelska ordet för efterbliven? I så fall (man särskriver det) kan jag upplysa om att jag är relativt högutbildad och förmodligen inte "retarderad".

Lydias hår blir inte mindre risigt för att du läxar upp mig. Så du vet.  Vi kan hoppas däremot att hon läser detta och tar ur förlängningen. 

Men då förklarar vi det på ett barns nivå. Har man inget snällt att säga så säger man inget alls.

Kan vi gå vidare nu och hädanefter så säger vi bara snälla saker till varandra så kommer alla trivas i tråden?

Kram på er allihopa och ha en kärleksfull kväll och natt
  • Anonym (Gomez)
    Mr K69 skrev 2019-05-04 23:43:39 följande:
    Men då förklarar vi det på ett barns nivå. Har man inget snällt att säga så säger man inget alls.

Kan vi gå vidare nu och hädanefter så säger vi bara snälla saker till varandra så kommer alla trivas i tråden?

Kram på er allihopa och ha en kärleksfull kväll och natt
    Nja, jag ser negativa kommentarer som konstruktiva.
    Och inte är jag elak heller. Bara ärlig.

Så jag fortsätter på mitt eget sätt.

Tack för uppmärksamheten och den negativa kritiken.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-05-05 10:38:14 följande:
    Även sent utvecklade personer kan säkert ta sig igenom en utbildning med lite extra hjälp och tid, men gratulerar hursomhelst.

Kul iallafall att jag kunde bidra till att utöka ditt svenska ordförråd.
    Ja, och det är ju jättebra. 
    Kul att du delar med dig av dina erfarenheter!