• Anonym ( )

Helkroppstråden

Anonym (Eyes without a face) skrev 2019-07-31 17:06:16 följande:

Nämen har man sett. Lite stökigt i hallen du...

Wow, man ser ett par skor som inte står i militärisk ordning och en omkullvält träningsväska. Kanske en lite obäddad säng så här på semestern. Det vittnar verkligen om någon som tappat det helt...

Lite skrämmande att någon på riktigt tror att man inte kan prioritera sin familj för att man slänger upp en bild ( vad tar det 5 min?) i ett webbforum. Fast det är klart kvinnor ska ju helst vara fastsurrade i spisen dygnet runt med ett barn, helst fler, på armen, men repet ska vara lagom långt så hon kan städa hallen också så inte maken snubblar när han kommer hem. Det är förstås otänkbart att han själv kan flytta på ett par skor.[/quote]

Eller så har man inga rep? Fast då ser vi vad som händer istället, i inboxar och chatt appar. Så mycket man får när man litar på sin maka
  • Flörttomten
    Anonym (NH) skrev 2019-07-31 18:12:47 följande:
    En tur till gymmet :)

Mmmm wow vilken ljuvlig kropp du har.... ;)
  • doncarlio

[quote=79796105][quote-nick]Anonym (NH) skrev 2019-07-31 18:12:47 följande:[/quote-nick]

En tur till gymmet :)

Hmm, se där ja!!

Hänger gärna med ett pass på gymet...

Grym kropp!!

• Sydman

Sindy jag säger bara mmmm du är underbar![quote=79796331][quote-nick]Anonym (Sindy) skrev 2019-07-31 19:45:56 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Eyes without a face)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-07-31 17:17:39 följande:

Så länge han vet att hon viker ut sig på nätet så.

Hon är lätt att identifiera om man känner henne pga tatueringen... kanske grannfrun hänger här på FL?

Minns en tråd där någon känt igen någon i en av dessa stripptrådar... den personen är nog inte den enda.

Du verkar veta betydligt mer om den här personens hemförhållandena än jag gör. Om vi ska fortsätta gå på vad vi ser på bilden är det tunnsått med både barn och herrskor?

Jag vet inte men skulle kanske tro att om man har en tatuering av den kalibern har man nog beräknat att det finns en risk att bli igenkänd. Det är ju heller inte säkert att hon bryr sig ett dyft om vad grannfrun tycker och tänker.
  • Anonym (Eyes without a face)
    Anonym ( ) skrev 2019-07-31 17:54:03 följande:

Wow, man ser ett par skor som inte står i militärisk ordning och en omkullvält träningsväska. Kanske en lite obäddad säng så här på semestern. Det vittnar verkligen om någon som tappat det helt...

Lite skrämmande att någon på riktigt tror att man inte kan prioritera sin familj för att man slänger upp en bild ( vad tar det 5 min?) i ett webbforum. Fast det är klart kvinnor ska ju helst vara fastsurrade i spisen dygnet runt med ett barn, helst fler, på armen, men repet ska vara lagom långt så hon kan städa hallen också så inte maken snubblar när han kommer hem. Det är förstås otänkbart att han själv kan flytta på ett par skor.

Eller så har man inga rep? Fast då ser vi vad som händer istället, i inboxar och chatt appar. Så mycket man får när man litar på sin maka [/quote]

Kanske är i det läget man måste börja rannsaka sin relation, sin partner och sig själv och fundera över hur livet kunde bli så rikt och fattigt på en och samma gång?
  • Anonym (Hannis)

Önskar jag hade sådär korviga lår och bak också. Själv ser man ut som en planka. Snyggt!

[quote=79796331][quote-nick]Anonym (Sindy) skrev 2019-07-31 19:45:56 följande:[/quote-nick][/quote]