• Anonym (Noone)

Helkroppstråden

Swek skrev 2019-08-16 16:16:10 följande:

Tack själv!

Då bjuder jag på en till! ;)

Mums ... perfekt ryggtavla!
  • Anonym (Noone)
    MrKrips skrev 2019-08-17 15:34:02 följande:

Lägg på dig lite muskler och massa. Du ser för tunn ut.

Trist att Twek inte tänder dig men vi kvinnor tokgillar honom. Tror dock inte män är kategorin Twek suktar så hårt efter. Brutalt ärlig här, sorry.
  • Deacon
    Swek skrev 2019-08-16 11:50:15 följande:

En fredagsbild

Bra jobbat med axelpartiet och magen! Snygg ländrygg också...
  • Swek
    MrKrips skrev 2019-08-17 15:34:02 följande:

Lägg på dig lite muskler och massa. Du ser för tunn ut.

Tack för den konstruktiva kritiken. Jag ska göra mitt yttersta för att behaga dig. Jag återkommer om några månader med förhoppningar att göra dig nöjd.

Kan inte du föregå med gott exempel och visa mig hur en riktig manskropp ska se ut så kan jag printa ut den och byta ut den mot min poster på Arnold som hänger på mitt pojkrum! ;)
  • Deacon
    Anonym (Noone) skrev 2019-08-17 17:23:56 följande:

Trist att Twek inte tänder dig men vi kvinnor tokgillar honom. Tror dock inte män är kategorin Twek suktar så hårt efter. Brutalt ärlig här, sorry.

Även om man inte suktar efter Swek så kan man tycka att han har skaffat sig en bra och fin fysik ...behöver inte vara kvinna för att se eller tycka det
  • Anonym (Noone)
    Deacon skrev 2019-08-17 18:00:15 följande:

Även om man inte suktar efter Swek så kan man tycka att han har skaffat sig en bra och fin fysik ...behöver inte vara kvinna för att se eller tycka det

Vettiga män har inga problem att lyfta andra män så det var ingen skugga över dig.
  • Anonym (Dave)
    Anonym (HEmlig) skrev 2019-08-09 12:07:17 följande:

Mitt första inlägg här, så är nog lite anonym för säkerhet skull :) Nöjd med det mesta, men har lite komplex för min näsa (som inte syns här så klart!) och platta bröst( har nog tränat förmycet) ...

Hälsningar till Vsb19 hhi ;)

Det man ser finns det ingen anledning att ha komplex för. Jag älskar små bröst och vältränade magar. Ser gärna mer av dig!
  • Swek
    Anonym (Eye candy) skrev 2019-08-17 08:56:24 följande:

Håller med W47. Han är bra läcker Swek! Undrar vad han har för ben?

Tack. Mina ben är väl kanske inte min största stolthet, men jag jobbar på det!

Ingen aning om vilka vinklar som är charmiga men jag gör ett försök ????

• Snoggen

Läst tråden många gånger utan att posta. Är väll lite feg eftersom det är ganska utelämnande men känner att det hade varit kul att bidra. All cred till alla som vågar!

Efter dagens svettiga pass, skön känsla att få lägga sig i sängen efter allt slit. :D

• Anonym (Noone)
    Snoggen skrev 2019-08-21 20:46:33 följande:

Läst tråden många gånger utan att posta. Är väll lite feg eftersom det är ganska utelämnande men känner att det hade varit kul att bidra. All cred till alla som vågar!

Efter dagens svettiga pass, skön känsla att få lägga sig i sängen efter allt slit. :D

Posta på, snälla du...

Du har en kropp helt i min smak! Riktigt snygg är du.

Tack för jag får vila ögonen på din bild.