Helkroppstråden
Tack själv!
Då bjuder jag på en till! ;)
Tack själv!
Då bjuder jag på en till! ;)
Lägg på dig lite muskler och massa. Du ser för tunn ut.
En fredagsbild
Lägg på dig lite muskler och massa. Du ser för tunn ut.
Trist att Twek inte tänder dig men vi kvinnor tokgillar honom. Tror dock inte män är kategorin Twek suktar så hårt efter. Brutalt ärlig här, sorry.
Även om man inte suktar efter Swek så kan man tycka att han har skaffat sig en bra och fin fysik ...behöver inte vara kvinna för att se eller tycka det
Mitt första inlägg här, så är nog lite anonym för säkerhet skull :) Nöjd med det mesta, men har lite komplex för min näsa (som inte syns här så klart!) och platta bröst( har nog tränat förmycet) ...
Hälsningar till Vsb19 hhi ;)
Håller med W47. Han är bra läcker Swek! Undrar vad han har för ben?
Läst tråden många gånger utan att posta. Är väll lite feg eftersom det är ganska utelämnande men känner att det hade varit kul att bidra. All cred till alla som vågar!
Efter dagens svettiga pass, skön känsla att få lägga sig i sängen efter allt slit. :D
Läst tråden många gånger utan att posta. Är väll lite feg eftersom det är ganska utelämnande men känner att det hade varit kul att bidra. All cred till alla som vågar!
Efter dagens svettiga pass, skön känsla att få lägga sig i sängen efter allt slit. :D