• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-15 12:38:17 följande:

Eeh... Hur tänkte du här?

Vad är det för sjukt med detta?

Är det så att du bara är avundsjuk och bitter för att du inte känner frisinnade människor som lever, leker och njuter av sin stund på jorden?

Felet är att man inte klär sig anständigt bland folk.

Varför skulle jag vara avundsjuk över att inte ha folk utan normalt vett i min bekantskapskrets?

Alla som har åsikter är inte avundsjuka förstår du.
  • Anonym (GodNess)
    Anonym (UUU) skrev 2019-09-15 11:39:50 följande:
    åh, sköna hängisar på den bilden.
    Haha, tänkte samma. Vad hängiga de blev utan bh 
  • Anonym (nea)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 12:41:30 följande:

Varför skulle jag vara avundsjuk över att inte ha folk utan normalt vett i min bekantskapskrets?

vad är anständig klädsel då? Tror du att dina uppfattningar i frågan är allmän lag?
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (nea) skrev 2019-09-15 12:46:38 följande:

vad är anständig klädsel då? Tror du att dina uppfattningar i frågan är allmän lag?

Nej, men gällande norm.

Man visar inte halva arslet bland folk.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 12:41:30 följande:

Du behöver inte ha den här livsstilen själv, inte ens visa din uppskattning men du gör klokt i att lära dig att visa tollerans
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-15 12:49:45 följande:

Du behöver inte ha den här livsstilen själv, inte ens visa din uppskattning men du gör klokt i att lära dig att visa tollerans

Jag tolererar mycket. Dock inte påtvingad mer eller mindre nakenhet i offentliga miljöer. Att t ex sitta på en stol efter ett i det närmaste naket kvinnligt underliv är bara vämjeligt och högst ohygieniskt.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 12:53:08 följande:

Jag tolererar mycket. Dock inte påtvingad mer eller mindre nakenhet i offentliga miljöer. Att t ex sitta på en stol efter ett i det närmaste naket kvinnligt underliv är bara vämjeligt och högst ohygieniskt.

Stackars stackars dig - jag känner starkt med dig, känner hur mycket du lider....
  • Anonym (nea)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 12:48:21 följande:
    Nej, men gällande norm.

Man visar inte halva arslet bland folk.
    om man inte bryter mot några lagar får man väl se åt ett annat håll då om man blir så besvärad, men det kanske är på gränsen även ur ett juridiskt perspektiv om förargelse
  • Anonym (nea)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 12:53:08 följande:
    Det finns en del kvinnor som är utan trosor under sina (Korta?) kjolar på sommaren så det där riskerar du då varje gång du sätter dig på en offentlig stol.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (nea) skrev 2019-09-15 13:00:44 följande:

om man inte bryter mot några lagar får man väl se åt ett annat håll då om man blir så besvärad, men det kanske är på gränsen även ur ett juridiskt perspektiv om förargelse

Exakt.

Det är oanständigt och kan klassas som förargelseväckande.