• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Lina)

[quote=80266523][quote-nick]Anonym (Lina) skrev 2020-03-06 20:55:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Alltså va tråkigt. Här tar man en hyfsat fin bild bara sådär, i undisar, känner sig fit och fast. Men syns bilden? Nähäe då. Suck. Vad händer här??

• Rubenhood
    Anonym (Lina) skrev 2020-03-06 20:57:59 följande:

[quote=80266523][quote-nick]Anonym (Lina) skrev 2020-03-06 20:55:12 följande:[/quote-nick]

Alltså va tråkigt. Här tar man en hyfsat fin bild bara sådär, i undisar, känner sig fit och fast. Men syns bilden? Nähäe då. Suck. Vad händer här??[/quote]

Du kan adda mig på kik och skicka istället ;)
  • Smed75

[quote=80266523][quote-nick]Anonym (Lina) skrev 2020-03-06 20:55:12 följande:[/quote-nick]

Alltså va tråkigt. Här tar man en hyfsat fin bild bara sådär, i undisar, känner sig fit och fast. Men syns bilden? Nähäe då. Suck. Vad händer här??[/quote]

Ja det håller jag verkligen med om.. Verkar ju rätt dött här inne, vad har du för dig?
  • Anonym (Undrandes)

Det som är konstigt är att FL inte skriver vad problemet med bilderna beror på. Och det blir ännu mer märkligt när de tar bort inlägg (mitt från igår) där man påtalar den bristande kommunikationen från FL.

Har moderator i tråden sitt ursprung i Kina måntro #censur

• Anonym (Gomez)

Här var det tommare än på flygplatsen i Turin.
    Var ska ni söka bekräftelse nu då?

• Anonym (Noone)
    Anonym (Gomez) skrev 2020-03-07 12:16:35 följande:

Här var det tommare än på flygplatsen i Turin.

Var ska ni söka bekräftelse nu då?

Vi har andra kanaler och forum... dock tipsar jag inte dig om var vi håller hus för du verkar inte uppskatta våra bilder. Dock har du inte nedvärderat just mina bilder.

Alla nöjda!
  • Smed75
    Anonym (Noone) skrev 2020-03-07 12:35:32 följande:

Vi har andra kanaler och forum... dock tipsar jag inte dig om var vi håller hus för du verkar inte uppskatta våra bilder. Dock har du inte nedvärderat just mina bilder.

Alla nöjda!

Jag tar gärna emot tips.. E ju nyfiken =)
  • frukostflingor

Det var ju tråkigt att vi inte får njuta av en bild på dig då!
  • Anonym (Softy)
    Deacon skrev 2020-03-06 20:16:46 följande:
    Suck.. och du kan seriöst inte föreställa dig eller förstå vad Smeden menar och vill ha sagt härt? Det lockar dig istället mer att göra sig lustig på hans sätt att skriva.... Ok here we go.....för din info.... "Svin nyfiken" är en särskrivning av svinnyfiken. Svin används här som ett förstärkningsord för att betona att Smeden är väldigt nyfiken. Jämför exempelvis med svintrött och svinhungrig men inte att förväxla med Svinto eller svinkoppor/impetigo. Hoppas det blev tydligt.
    Nej inte särskilt. Men jag har alltid varit imponerad av Smedens enorma ordförråd.
    Sen är det ju väldigt sött att du försvarar honom. Hihihi.