Helkroppstråden
Sen är det ju väldigt sött att du försvarar honom. Hihihi.
Suck.. och du kan seriöst inte föreställa dig eller förstå vad Smeden menar och vill ha sagt härt? Det lockar dig istället mer att göra sig lustig på hans sätt att skriva.... Ok here we go.....för din info.... "Svin nyfiken" är en särskrivning av svinnyfiken. Svin används här som ett förstärkningsord för att betona att Smeden är väldigt nyfiken. Jämför exempelvis med svintrött och svinhungrig men inte att förväxla med Svinto eller svinkoppor/impetigo. Hoppas det blev tydligt.
Nej inte särskilt. Men jag har alltid varit imponerad av Smedens enorma ordförråd.
Nej inte särskilt. Men jag har alltid varit imponerad av Smedens enorma ordförråd.
Vad roligt att du är intresserad av mitt enorma ordförråd! Får jag fråga. När du sitter och påpekar människors stavfel eller människors särskrivningar, vad får du ut av det? Mår du lite bättre när du får trycka till en människa? Du har ingen aning om jag är dyslektiker.
Men jag hoppas i alla fall att jag fick dig att må bra en liten stund, att du gick njuta av att håna en annan människa.. Du är riktigt häftig du. Tycker lite synd om dig.. Men jag tror inte du förstår varför, och jag orkar inte förklara för dig!! Ha ett fint liv..
Jag vet, men sån är jag.... liten och söt som få
Tror för övrigt att Smeden reder sig alldeles utmärkt själv och inte behöver försvar från mig eller någon annan. Däremot var det uppenbart att du behövde min hjälp för att förstå texten. Såg dock inget "tack för att du hjälper mig förstå Deacon" i din text.... Otack är världens lön brukar det ju heta.... suck.
Keep up good work Smed75... jag gillar din stil.... snäll är trevligare än bitter alla dagar i veckan!
Tack vad snäll du är.. Jag försöker bara vara jag, här eller på internet gör ingen skillnad.. Hoppas verkligen inte att du tror att jag är bitter.. Gillar bara inte folk som inte kan ha förståelse.. Sen kanske jag var lite hård mot Softy, får lite dåligt samvete faktiskt! =)
Jag var tydligen otydlig !
Du är snäll och Softisen är bitter! Eller kanske fel ordval... dryg passar bättre ....
Du är bra som du är!
Trevlig fredag =)