• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (Allie) skrev 2013-06-19 15:21:46 följande:
    Hur seriöst ska jag nu ta det då? ;)

Min bön/vädjan är väldigt seriös, tillvägagångssättet kanske mindre seriöst...Glad
  • Anonym (Allie)
    Mattias39 skrev 2013-06-19 15:24:21 följande:

Min bön/vädjan är väldigt seriös, tillvägagångssättet kanske mindre seriöst...Glad
    Å vad exakt är det herrn ber om? ;)
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-06-19 15:29:59 följande:
    Å vad exakt är det herrn ber om? ;)
    Exakt: Steg 1: Lära känna Allie....Steg 2: Får avgöras efter Steg 1 :)
  • Anonym (dsföiu)

Sluta tjattra här, mer bilder på överkåta kvinnor tack!

• Anonym (Allie)
    Mattias39 skrev 2013-06-19 15:31:54 följande:
    Exakt: Steg 1: Lära känna Allie....Steg 2: Får avgöras efter Steg 1 :)
    SoligKaffe
  • Scarlet 0007
    Xtrastark skrev 2013-06-19 12:17:01 följande:
    Alla här verkar ju gilla hur fet eller smal man än är. ÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅ SEXIG... Bara för att få se lite hud.... Killarna här inne säger precis vad som helst för att få se lite naket.. Patetiskt.
    När jag hör ordet feminism, osäkrar jag min luger.

Ja. För det är verkligen ASSVÅRT att hitta naket på nätet annars. En sån här tråd är det enda sättet. Finns inga alternativ, bara att hiva ut komplimanger allt man orkar, annars är risken överhängande att man sitter där med sin laptop i sin lägenhet och aldrig någonsin mer i livet kommer man att få se lite hud. Eller? Är det så du tänker?
  • Ermenegildo
    Scarlet 0007 skrev 2013-06-19 16:17:19 följande:

Ja. För det är verkligen ASSVÅRT att hitta naket på nätet annars. En sån här tråd är det enda sättet. Finns inga alternativ, bara att hiva ut komplimanger allt man orkar, annars är risken överhängande att man sitter där med sin laptop i sin lägenhet och aldrig någonsin mer i livet kommer man att få se lite hud. Eller? Är det så du tänker?
    Precis min erfarenhet. Jag har snart letat igenom alla internets trädgårdsforum och har inte hittat annat än lite explicita bilder på azaleor och penséer. Extremt frustrerande när man är på jakt efter lite tuttbilder.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anonym (???)
    Mattias39 skrev 2013-06-19 16:24:57 följande:

Du gör mig tokig snart...ObestämdFlört

Har hon inte kontaktat dig än är det nog kört....