• Anonym (Oj!)

Helkroppstråden

Smed75 skrev 2020-06-21 21:05:42 följande:
    Alltså du är verkligen sjukt sexig..din kropp är magisk..gissar på att jag säkert är för gammal för dig men skulle vara trevligt att skriva med dig =)
    Så, du försöker fortfarande!
    Har det inte nappat ännu?
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 21:13:55 följande:

Så, du försöker fortfarande!

Har det inte nappat ännu?

Men lilla söta du ..bry dig om dig själv ..så bryr jag mig om mig själv..och varför är du så feg att du gömmer dig bakom ett anonymt nick...
  • Anonym (Oj!)
    Smed75 skrev 2020-06-21 21:51:36 följande:
    Men lilla söta du ..bry dig om dig själv ..så bryr jag mig om mig själv..och varför är du så feg att du gömmer dig bakom ett anonymt nick...
    Är mitt "nick" mer anonymt än ditt menar du?
    Kanske så ... men - jag frågar inte om PM till alla som visar brösten på nätet.
    Har du haft ett liv utan kvinnor? Ingen som har delat med sig av sin nakenhet?
    Är det därför som det kommenteras och frågas efter PM på ett forum?
    Ragga på Body-contact istället.
    Sliskiga kommentarer funkar uppenbarligen bättre där.
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 22:21:56 följande:

Är mitt "nick" mer anonymt än ditt menar du?

Kanske så ... men - jag frågar inte om PM till alla som visar brösten på nätet.

Har du haft ett liv utan kvinnor? Ingen som har delat med sig av sin nakenhet?

Är det därför som det kommenteras och frågas efter PM på ett forum?

Ragga på Body-contact istället.

Sliskiga kommentarer funkar uppenbarligen bättre där.

För det första ..jag frågar inte efter pm från alla som visar upp sig ..för det andra . Vad jag gör har du inte ett skit med att göra ..sköt du ditt så sköter jag mitt ..

Vad jag har haft eller inte har jag ingen lust att dela med mig av dig..så vitt jag vet så är det inte förbjudet att fråga om pm och vill vederbörande inte prata med mig så svarar hon inte eller så säger hon ifrån själv..du förstår att kvinnor kan själv svara ..så sluta förminska dem är du snäll!
  • Anonym (Micke)
    8378 skrev 2020-06-20 19:01:38 följande:

Önskar vi er

Ojojoj! Där skulle jag vilja stoppa in både tunga och kuk! Sexig bild!
  • Smed75
    Anonym (Ensammamma) skrev 2020-06-21 19:05:28 följande:

The power of push-up.

Har faktiskt svårt att slita mig från din bild..otroligt vacker kropp!!
  • Anonym (Oj!)
    Smed75 skrev 2020-06-21 22:45:54 följande:
    För det första ..jag frågar inte efter pm från alla som visar upp sig ..för det andra . Vad jag gör har du inte ett skit med att göra ..sköt du ditt så sköter jag mitt ..

Vad jag har haft eller inte har jag ingen lust att dela med mig av dig..så vitt jag vet så är det inte förbjudet att fråga om pm och vill vederbörande inte prata med mig så svarar hon inte eller så säger hon ifrån själv..du förstår att kvinnor kan själv svara ..så sluta förminska dem är du snäll!
    Skulle aldrig förminska en kvinna. Det klarar du alldeles utmärkt själv!
    Förstår du verkligen inte hur du framstår med dina kommentarer?
    Du verkar ju ibland framstå som hyggligt navlad men försök se hur du framstår med sliskiga kommentarer och alla förfrågan om PM så fort någon visar pattarna på tråden.
    Du framstår som rätt patetisk.
    Kanske är du ett rätt fungerande människa i samhället men här i trådarna ger du ett intryck av att vara rätt så desperat. 
    Jag har sett bröst förut - i verkligheten och på bild men har ju aldrig känt att jag måste be om ett PM för det.
    Släpp sargen!
  • Vildstige1
    krille62 skrev 2020-06-21 20:10:11 följande:

Du har en riktigt vacker kropp!

Snyggt fotat och vacker kropp. Helt klart mersmak på den bilden ;)
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 23:09:47 följande:

Du verkar ju ibland framstå som hyggligt navlad men försök se hur du framstår med sliskiga kommentarer och alla förfrågan om PM så fort någon visar pattarna på tråden.

Kanske är du ett rätt fungerande människa i samhället men här i trådarna ger du ett intryck av att vara rätt så desperat. 

Jag har sett bröst förut - i verkligheten och på bild men har ju aldrig känt att jag måste be om ett PM för det.

Släpp sargen!

Okej härligt ..kul för dig..vad du tycker och vad katten släpar in är ungefär samma sak för mig ..släpp sargen ha ha ..åh herregud..men nu har du fått säga sitt. Måste ha vart skönt för dig..ha en trevlig sommar..!
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 23:09:47 följande:

Släpp sargen!

Och du säger att jag frågar varje kvinna ..nej du ..jag frågar väldigt sällan efter pm..

Hur som fortsätt att leka polis och anklaga folk höger och vänster ..så fortsätter jag med mitt..jag har pratat klart med dig. Det är rätt dödfött!