• Toon87

Helkroppstråden

Anonym (Evilina) skrev 2020-11-15 09:22:09 följande:

Nu hade jag tid att leka lite...red is done. Ny färg?

Wow! Bland dom sexigaste bilderna jag sett på länge
  • Anonym (Evilina)

Godmorron!
    Omöjligt att ta kort med två handskar på men en skön känsla när jag väckte honom, hoppas jag. Nästa färg efter lila?
  • Underhill
    Anonym (Evilina) skrev 2020-11-22 10:52:45 följande:
    Godmorron! Omöjligt att ta kort med två handskar på men en skön känsla när jag väckte honom, hoppas jag. Nästa färg efter lila?

Gött läckert!
  • OnTheWind

Evilina, wow, nu blev dagen ljusare. Tack.

• Mr K69

Godmorron!

Omöjligt att ta kort med två handskar på men en skön känsla när jag väckte honom, hoppas jag. Nästa färg efter lila?

Men för hel***e kvinna... "skön känsla hoppas jag".... Bara att vakna och ana att du ligger bredvid skulle ju minst sagt vara en skön känsla... Trodde att du var betydligt yngre men men läste ett tidigare inlägg du skrev klimakterikåt och inser att vi nog är i samma ålder så då känns det ok att skriva WAOW, vilken kropp du har!!!
  • krille62
    Godmorron!
    En sån väckare vill jag också ha!
    Läcker kropp du har.
  • Anonym (Gomez)
    Godmorron!
    Nu förstår jag ännu mer att det där du skrev tidigare inte stämmer.
  • Nicke989

Godmorron!
    Fantastiskt välformade bröst. Härlig bild!
  • Anonym (Evilina)
    Anonym (Gomez) skrev 2020-11-22 14:35:38 följande:
    Nu förstår jag ännu mer att det där du skrev tidigare inte stämmer.
    Den dagen jag bryr mig om vad random snubbe på nätet tror har vi redan bevittnat det andra dokumenterade sönderfallet av xenon-124.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Evilina) skrev 2020-11-22 18:17:28 följande:
    Den dagen jag bryr mig om vad random snubbe på nätet tror har vi redan bevittnat det andra dokumenterade sönderfallet av xenon-124.
    Jag är ingen snubbe, jag är en kvinna i 50-årsåldern.