• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • stocken
    Anonym (X 4) skrev 2013-06-27 10:03:35 följande:

Du är ju drottningen av att byta nick så...

Ser inga problem med att byta nick då och då. alla kan behöva en PAUS ibland
  • PAUSA
    Anonym (X 4) skrev 2013-06-27 10:03:35 följande:

Du är ju drottningen av att byta nick så...

Du har inte själv tänkt på att vara lite mer unik.... det finns väl redan X 1, 2, 3???
  • Anonym (X 4)
    PAUSA skrev 2013-06-27 10:18:50 följande:

Du har inte själv tänkt på att vara lite mer unik.... det finns väl redan X 1, 2, 3???
    Nä du är unik så det räcker för alla.
  • FjärilVingad73
    stocken skrev 2013-06-27 10:09:21 följande:

Ser inga problem med att byta nick då och då. alla kan behöva en PAUS ibland
    Precis, finns ju faktiskt ingen lag som förhindrar att man byter nick om man känner för det.
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anton Chigurh
    PAUSA skrev 2013-06-27 09:35:32 följande:

God morgon Flört!!!
    Vilken morgon sen, Allie och Krokusen på en å samma gång....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-06-27 10:47:20 följande:
    Du har mer rätt än du anar, Anna, finns mycket få kvinnor som är i samma höga klass som Krokus,Hjärta hon är lätt en av dom vackraste kvinnor jag sett. 

Sen kan du gasta på bäst fan du vill med ditt dravel. Jag har rätt. Och det vet du, Anna, så bra klappa igen gapet, om inte annat lär din omgivning bli glad när det stinker mindre än vanligt. 
    "bara"

...å inget annat. Förbannade FL som aldrig släpper till red-funktionen !!! 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Mattias39

God morgon Flört!!!

Ibland är det en dröm att bli väckt....Att vakna till dina bilder är underbart!! Kyss
  • stocken
    Mattias39 skrev 2013-06-27 10:51:11 följande:

Ibland är det en dröm att bli väckt....Att vakna till dina bilder är underbart!! Kyss
    det är mer än bara ögonen som vaknar till när man ser hennes bilder ;)
  • PAUSA
    Anton Chigurh skrev 2013-06-27 10:47:20 följande:
    Du har mer rätt än du anar, Anna, finns mycket få kvinnor som är i samma höga klass som Krokus,Hjärta hon är lätt en av dom vackraste kvinnor jag sett. 

Sen kan du gasta på bäst fan du vill med ditt dravel. Jag har rätt. Och det vet du, Anna, så bra klappa igen gapet, om inte annat lär din omgivning bli glad när det stinker mindre än vanligt. 

Mattias39 skrev 2013-06-27 10:51:11 följande:

stocken skrev 2013-06-27 11:01:04 följande:
    det är mer än bara ögonen som vaknar till när man ser hennes bilder ;)
    Härliga, underbara killar HjärtaKyss!!!!

• Georg5567

God morgon Flört!!!
    Ojojoj....den du vilken trevlig morgon det blev...ser dessutom välrakat :) trevligt
    eller som man säger i France BONBON. Men vänta nu...jag kan ju inte franska kanske var för att det ryckte i baghuetten hahahaha