• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-11 12:22:28 följande:
    Tack för alla era fina kommentarer. De stärkte ett dåligt självförtroende. Fler bilder kommer i framtiden :)

Fler trivsamma vyer hade ju varit läckert att vila ögonen på :)
  • Anonym (Tjo)

Tack för alla era fina kommentarer. De stärkte ett dåligt självförtroende. Fler bilder kommer i framtiden :)

Hoppas inte det dåliga självförtroendet har med utseendet att göra. Det är alltid fel personer som har dåligt självförtroende överlag.
  • Anonym (Blyg Kvinna)
    Anonym (Tjo) skrev 2021-10-11 14:13:51 följande:

Hoppas inte det dåliga självförtroendet har med utseendet att göra. Det är alltid fel personer som har dåligt självförtroende överlag.

Egentligen är alla vackra, iallafall för någon. Min usla självförtroende grundar sig komiskt nog i mina alldeles för stora bröst.
  • Anonym (Miss Boobs)
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-11 14:35:21 följande:

Egentligen är alla vackra, iallafall för någon. Min usla självförtroende grundar sig komiskt nog i mina alldeles för stora bröst.

Vi är många med stora bröst - inget att ha dåligt självförtroende över.

Själv har jag 65K - 70J i storlek.
  • Anonym (Nyfikensombaraden)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-10-11 15:03:46 följande:
    Vi är många med stora bröst - inget att ha dåligt självförtroende över.

Själv har jag 65K - 70J i storlek.
    De får du hemskt gärna visa oss
  • Anonym (Nyfikensombaraden)
    Åtminstone jag uppskattar dem väldigt, väntar utan tålamod (A)
  • Flörttomten

Måste säga att jag redan längtar efter fler bilder på dig!!
  • Underhill

För stora som i mindre praktiskt eller som i för just för hur de ser ut i sin helhet på dig. Av vyn att döma ser det ut att passa års där de är hur som, sen är man ju ofta alltför självkritisk med hur man är och blev skapt. Upp med hakan kvinna!
  • 2mtm

Alltså jag hittar bara superlativ över dom brösten........

Så jäkla läckra!!!

Var stolt över dom!!!
  • Firepants

Tråkigt att du har det mem tycker definitivt inte du ska ha det.

för det första så spelar det ingen roll hur du ser ut, alla är fan i mig vackra på sina sätt tycker jag och olika, tur är väl det hade varit väldigt tråkigt annars.

för det andra så av det man såg så ser du jättefin ut och definitivt inget att klaga på.

vacker kvinna och läckra bröst. ;)