Helkroppstråden
...och du, Pentra.....FUCK alltså, den där röven....
...och du, Pentra.....FUCK alltså, den där röven....
Hur kort vecka har du? Jag har minsann 3 dryga dagar kvar att jobba :(
Kör en dagens outfit!!
*trotsar vädret*
Hahaha....nää faktiskt inte! Jag har nån slags beroende av jeans....vågar nog inte ens kolla hur många jag har i garderoben
(skulle nog kunna slippa tvätta byxor på säkert 100 dagar)
Du ser bra i dom i alla fall. Fast lite mindre tyg på den i bilden och det blir jeans trosor istället.
Antar att du inte gjort annat än sökt efter mig!!
Nejdå....intensivt sökande bara. Med tanke på att till och med jumbojets kan vara svåra att hitta så lär det här sökandet kunna pågå ett tag utan minskad styrka.Ja det är väl egentligen allas vårt sökande efter Pilllan som håller denna tråd vid liv.
Vem är hon, Vad heter hon, var kommer hon ifrån?Tala om för oss, vem den flickan e'!Hon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligFlickan, som bara vill mig välHon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligDen enda flickan för min rastlösa själ
Haha ja jag har ett vanligt måndag-fredag 8-17 jobb Så nu har jag bara 2 dagar kvar
Klokt. Med tanke på hur många bilder du visat tidigare som inte varit du alls. Hur får du tag på dem, "solar" + alla andra nick?
Inte det. Ja, då får jag förstås be om ursäkt. Tur att det var din första och sista bild då.