• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Skatan)
    SpaderKung85 skrev 2022-07-31 20:54:37 följande:
    Synvilla alltså? Kan vara härligt med lite regn annars på sommaren också ;)
    Ojaaa sommarregn är härligt ;)
    Höstregn är not so nice 
    JSpike skrev 2022-07-31 21:02:32 följande:
    Hahaha jag som såg framemot fler sköna semesterbilder i någon vecka till ;) 

men men?

Då är det bara att bita ihop imorgon och ta dig till jobbet när jag håller min sista vecka:)
    Jag längtar faktiskt lite till att köra igång igen.
    Njut du av din sista vecka.
  • JSpike
    Anonym (Skatan) skrev 2022-07-31 21:08:28 följande:
    Ojaaa sommarregn är härligt ;)
    Höstregn är not so nice 
    JSpike skrev 2022-07-31 21:02:32 följande:
    Hahaha jag som såg framemot fler sköna semesterbilder i någon vecka till ;) 

men men?

Då är det bara att bita ihop imorgon och ta dig till jobbet när jag håller min sista vecka:)
    Jag längtar faktiskt lite till att köra igång igen.
    Njut du av din sista vecka.
    Det tackar jag för och så får jag njuta av den på ett annat sätt än att se på dina meloner;) 

Det ska regna en del i veckan här nere så gillar du sommaregn så får du komma förbi :p
  • Anonym (Skatan)
    JSpike skrev 2022-07-31 21:15:23 följande:
    Det tackar jag för och så får jag njuta av den på ett annat sätt än att se på dina meloner;) 

Det ska regna en del i veckan här nere så gillar du sommaregn så får du komma förbi :p
    Nu vet jag inte hur långt ner du bor men min semester har tillbringats i Skåne. Fint där nere.
  • JSpike
    Anonym (Skatan) skrev 2022-07-31 21:35:29 följande:
    Nu vet jag inte hur långt ner du bor men min semester har tillbringats i Skåne. Fint där nere.
    Typ där ja;) 

Tillbringas bara semestern här? Eller du går till jobbet i Skåne också;)?
  • Anonym (Skatan)
    JSpike skrev 2022-07-31 22:01:39 följande:
    Typ där ja;) 

Tillbringas bara semestern här? Eller du går till jobbet i Skåne också;)?
    I år var jag i Skåne på semester men har bott några år i Lund när jag pluggade för hundra år sen =)
    Så jag har bra koll på Sveriges vackraste landskap.
  • JSpike
    Anonym (Skatan) skrev 2022-07-31 22:14:59 följande:
    I år var jag i Skåne på semester men har bott några år i Lund när jag pluggade för hundra år sen =)
    Så jag har bra koll på Sveriges vackraste landskap.

Ok, trevligt. På sommaren är här skönt o fint men inte lika underbart annars när det regnar på tvären och blåser:)

Inte en chans att du såg ut som hundra;) välbevarade bröst ;p

Synd du är hemlig, trevlig att skriva med ;)

• Anonym (Skatan)
    JSpike skrev 2022-07-31 22:22:35 följande:

Ok, trevligt. På sommaren är här skönt o fint men inte lika underbart annars när det regnar på tvären och blåser:)

Inte en chans att du såg ut som hundra;) välbevarade bröst ;p

Synd du är hemlig, trevlig att skriva med ;)

Måste säga att det faktiskt var blåsten jag saknade mest när jag lämnade Skåne och därför blir det ofta semester längst ner i syd. Få vindstilla dagar där.
    Nej jag är kanske inte riktigt hundra men är på väg dit i alla fall =)
    Trevlig tycker du :))
    Minns mycket väl att jag fått ovett av dig i en annan bildtråd haha.
    Nåväl jag förblir anonym och nu får vi väl lämna denna konversation till de som vill posta och se bilder.
  • Firepants
    Anonym (Skatan) skrev 2022-07-31 20:46:28 följande:
    Jag är inte mycket för att gömma mig men vill lämna lite plats till andra i tråden.
    Dessutom är jag vassare med pennan än kameran.
    Det respekteras nog av de andra. Alltid kul med någon som uppskattar pennan man kan ha mkt kul med ordets gåva. 
    Vill du får du gärna lämna ett avtryck i brevlådan så kan vi låta pennorna fäktas lite. :)
  • Guldnovan
    Yourdirtysin skrev 2022-08-01 00:22:59 följande:

godnatt allihopa!  // {#emotions_dlg.flower}

Snyggt! Jag gillar tatueringar.