• Anonym (HannaSophia)

Helkroppstråden

Firepants skrev 2023-02-11 18:54:48 följande:
    Men vad synd att man missade den. Elakt att kasta ut dig för det tycker jag.
    Naket är naturligt och vackert. 
    Absolut, håller med dig om det. Och det är min favorit bikini

https://tangaland24.de/de/extreme-bikinis/ouvert-crotchless/schmetterling-bikini-string-tanga
    - det var en sån jag bar på bilden och den synen gladde många men retade ännu fler.

Lite synd men "regler är regler" Tungan ute
  • Firepants
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-02-11 20:30:49 följande:
    Absolut, håller med dig om det. Och det är min favorit bikini

tangaland24.de/de/extreme-bikinis/ouvert-crotchless/schmetterling-bikini-string-tanga
    - det var en sån jag bar på bilden och den synen gladde många men retade ännu fler.

Lite synd men "regler är regler" Tungan ute
    Damn olala. 
    Det var inte dåligt vad du bjöd på då. 
    Förstår att det retade många. ;) 
    Ja så är det om man inte hittar andra sätt. :p
  • Anonym (HannaSophia)
    Firepants skrev 2023-02-11 21:38:09 följande:
    Damn olala. 
    Det var inte dåligt vad du bjöd på då. 
    Förstår att det retade många. ;) 
    Ja så är det om man inte hittar andra sätt. :p
    Eller hur; när du har haft bikinis från Intersport, Stadium, Ellos, Cubus, Clas Ohlson, Rusta, Jula, Ica Maxi och Blomsterlandet och vill prova något nytt, ja då blir några på väldigt gott humör men många andra väldigt obekväma.

Jag är på gott humör
  • Firepants
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-02-11 21:55:39 följande:
    Eller hur; när du har haft bikinis från Intersport, Stadium, Ellos, Cubus, Clas Ohlson, Rusta, Jula, Ica Maxi och Blomsterlandet och vill prova något nytt, ja då blir några på väldigt gott humör men många andra väldigt obekväma.

Jag är på gott humör
    Gott humör skall man ha, själv blir man på gott humör av att se nått sånt. 
    Om det ändå fanns någon som gillade att visa upp sig . Hint . ;)
  • Anonym (HannaSophia)
    krille62 skrev 2023-02-12 07:14:49 följande:
    Synd att jag missade den bilden, du var säkert fin i den, vilken färg har du?
    Tangaland är eb av mina favoritmärken helt klart - har många bikini & baddräkter från dem.

Just den här öppna bikinin har jag i svart, vitt och rött.

Den här bikinin är ett riktigt bra presenttips för Alla Hjärtans dag till din flickvän/fru om hon gillar att sträcka ut sig i solen Solig
  • krille62
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-02-12 08:04:17 följande:
    Tangaland är eb av mina favoritmärken helt klart - har många bikini & baddräkter från dem.

Just den här öppna bikinin har jag i svart, vitt och rött.

Den här bikinin är ett riktigt bra presenttips för Alla Hjärtans dag till din flickvän/fru om hon gillar att sträcka ut sig i solen Solig
    Ja det finns mycket vackert därGlad.
    Nej hon skulle inte uppskatta den, är hon på en allmän strand vill hon ha underdel på sig och är vi hemma vill hon vara naken.
  • Anonym (HannaSophia)
    krille62 skrev 2023-02-12 08:11:35 följande:
    Ja det finns mycket vackert därGlad.
    Nej hon skulle inte uppskatta den, är hon på en allmän strand vill hon ha underdel på sig och är vi hemma vill hon vara naken.
    Med denna får hon båda delarna!

Har ni redan beställt något därifrån till henne/ er!
  • krille62
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-02-12 08:16:13 följande:
    Med denna får hon båda delarna!

Har ni redan beställt något därifrån till henne/ er!
    Ja men hon vill inte visa fittan! Hon använder bikini underdelar från Kiniki, dom släpper igenom en del sol så att man får färg även när man har dom på sig.
  • Anonym (HannaSophia)
    krille62 skrev 2023-02-12 08:27:30 följande:
    Ja men hon vill inte visa fittan! Hon använder bikini underdelar från Kiniki, dom släpper igenom en del sol så att man får färg även när man har dom på sig.
    Så är det också med de allra flesta av mina badkläder,
    att de inte är öppna.

Själv gillar jag mycket att solbada naken där det funkar och då bär jag ju ingenting alls.

Kul att ha lite olika - variation förnöjer