• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Gaskarl
    Anonym (Julklapp) skrev 2023-12-24 23:09:34 följande:

Vem vill bråka med tomten på julen? 

Mmm. Riktigt tunga, fina bröst. 
  • Dilf
    Anonym (Queen) skrev 2023-12-31 12:02:41 följande:
     åh Dilf! Så längesen! Alltid en fröjd för ögat! 
    Men åhh,tack
  • Anonym (Sneakyginger)

Finns det ngn tråd där man kan visa upp hela sig och inte behöver censurera?

• Anonym (Nyfiken och bildtörstande)
    Anonym (Sneakyginger) skrev 2024-01-04 18:22:36 följande:

Absolut. Inga problem alls vad jag kan förstå!

Jag tror utan bekymmer att du kan visa upp hela din din kropp i helfigur så länge du inte blottar de där delarna som du inte får visa i de flesta andra sammanhang heller.

Hjälpligt täckt kön oavsett din könsidentitet, med ett minimalt badplagg till exempel om du är bekväm i det, och någorlunda täckta bröst, om du har bröst då förstås, lär också moderatorn uppskatta. Annars är det nog bara att blotta på.

Blir det rygg, rumpa, baksida vader, höfter, vrister,  armar, mage, nacke osv osv... ? Låt fantasin flöda!

Annars går det ju ta väldigt många trevliga bilder där du visar upp hela dig med en massa olika kläder på förstås också. Kan vara väldigt utmanande det också. Tighta åtsittande kroppsnära plagg kan ju såväl förstärka som dölja strategiskt vilket ju mycket väl kan öka sensualiteten i bilden.

Lycka till!
  • Tornhöken
    Anonym (Sneakyginger) skrev 2024-01-04 18:22:36 följande:

Ja det finns en tråd som tom araya har, jag tror det heter slutna bildtråden. Du måste ansöka om medlemskap. Tråden är dock i det närmaste död, knappt någon lägger ut bilder. Skatt p var det för något år sedan.