Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:28:06 följande:
    Jag tycker bara hennes handlande är respektlöst. Hon åker till danmark och kommer ha "kul" i några dagar och vi alla vet vad det betyder medan hon lämnar hennes två barn i någon annans ansvar. Liksom,

"Du tycker bara"? Du har systematiskt försökt trycka ner henne sedan hon postade sin första bild i den här tråden. Det är mobbning och det är inte OK oavsett vad du tycker. Sedan lever var och en sitt liv som den vill, det skall du skita fullständigt i, med mindre du är hennes mamma eller pappa. Kan jag fråga om din ålder eftersom du uppenbarligen tycker att det är OK att bete sig på det här viset mot en annan människa?
  • lilletrille
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-26 17:46:58 följande:
    Sköt er nu! Själv ska jag möta upp en FL-väninna och ta några drinkar nånstans i Götet!

Å herregud, bli inte gravid nu bara. Det är ju uppenbarligen sånt som kommer hända om man lämnar hemmet..
  • lilletrille
    Trailer trash TT skrev 2013-07-26 21:00:41 följande:
    on nej kan man bli gravid om man lämnar hemmet. Jag som åkte in till stockholm idag
    I won't apologize for being different.

Hoppas att du är beredd på att ta hand om barnet. Annars får jag säga att det var otroligt oansvarigt av dig att åka runt sådär utan att tänka på konsekvenserna!
  • lilletrille
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-26 21:20:23 följande:
    Lilletrille: Ain't gonna happen, jag är steriliserad!

Är det lite som att ha reseförsäkring? ;)
  • lilletrille
    vonKatt skrev 2013-07-26 21:40:30 följande:
    Fina bilder som ploppat in idag :) jag har legat vid en sjö och njutit av både vädret och era vackra kroppar :)) Jag HAR varit ute idag, borde jag ta ett dagen-efter-piller nu? :-O

Ta två så du kan vara säker ;)
  • lilletrille
    vonKatt skrev 2013-07-26 22:19:01 följande:
    Mysigast - väldigt lite bilder på dig idag! Lilletrille - jag får nog göra det! Inga fler ungar här tack!

Vad bra att du kom på det i tid! Själv gick jag ut en snabbis för sisådär 9månader sedan, och det får jag ju svättas för i dag kan jag säga :)
  • lilletrille
    vonKatt skrev 2013-07-26 22:48:04 följande:
    Oh fy trille. Vilken slampa du måste va!!! Hu, bort från denna tråååd Men på riktigt, är det en bebis på väg??

Japp, på riktigt. Slampa som man är, gick verkligen inte att undvika :)
  • lilletrille
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 23:16:57 följande:
    Haha, mjo men en skön hylla är ju att föredra.

En skön personlighet också. Där verkar ju du ligga i lä..
  • lilletrille
    Mattias39 skrev 2013-07-27 00:01:07 följande:
    Trille...GRATTIS!! Vad kul!!! Som den "gamla" gruppmedlem du är så är det extra kul!! Lycka till!!!

Tack Mattias! Det är snart över nu, som tur är ;)
Svar på tråden Helkroppstråden