• La Chica

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-07 00:54:04 följande:

Tack, men drömkropp kan jag inte hålla med om du är en vacker kvinna!
    Vacker vet jag ej... Skämsmen tack ändå vännenGlad
  • La Chica
    Stefan B skrev 2014-01-07 01:02:14 följande:
    Sexigt La Chica
    Tack Stefan!
  • La Chica
    stief84 skrev 2014-01-07 00:50:15 följande:

Överträffar är bra och det ser jag fram emot med stor förväntan snygging!
    *Retsamt leende* Flört
  • La Chica
    stief84 skrev 2014-01-07 01:07:54 följande:

Får du nästan ta en tillfällig om du ska vara så retsam. Grrr
    Hm...kan ju vara en idé det också....Flört Är inte alls redo för sängen...Oskyldig
  • La Chica
    pillan3 skrev 2014-01-07 01:20:34 följande:
    Godnatt alla {#emotions_dlg.flower}

Godnatt!Glad
  • La Chica
    stief84 skrev 2014-01-07 01:17:15 följande:

Ja en alldeles förträfflig idé tycker jag. Lite småpigg själv med faktiskt.
    Ingen är ändå uppe...så varför inte? Tungan ute Jag är för pigg, som om jag druckit 2 koppar kaffe känns det som. Är van att lägga mig vid 5 på morgonen. Kanske borde sluta lyssna på Spotify och lägga mig tillrätta istället. FlörtOm det inte vore så tråkigt! Tungan ute
    Har iofs tankat nya Family guy avsnittet...Glad Fast...kanske ska vara snäll och ge dig en bild istället... många val jag harGlad
  • La Chica
    stief84 skrev 2014-01-07 01:38:45 följande:

Låter drygt. Har samma problem själv och är uppe längre än jag borde. Hehe ja det kan ju vara en plan för att lyckas somna kan jag tycka. Hmm ja det tycker jag du ska vara man måste ju alltid vara föredömligt snäll ju.
    Haha såna nattugglor man kan vara dåGlad Jag skulle behöva ett spinning pass eller något liknande nu. Finns inte så mycket som tröttar ut mig annarsSkäms Family Guy är roligare att se om man har sällskap. Det är "problemet" ikväll tror jag...att jag är  lite översocialOskyldig

Snäll är jag alltidFlört Och oj så snäll jag vore om du fick en litet smakprov på det jag ska ta bilder på sen!Flört
    Håll dig vaken lite till du, för man vet aldrig vad jag hittar på...Tungan ute
  • La Chica
    stief84 skrev 2014-01-07 01:55:49 följande:

Vet precis vad du.menar, skulle behöva slå på säcken ett bra tag känns det som för att bli trött. Ja det håller jag med om sällskap gör stor skillnad o är mkt roligare. Snäll är du det vet jag. :-* Blir sjukt otålig nu. Haha 0:)
    Hoppas du är kvar nu...Oskyldig
  • La Chica
    stief84 skrev 2014-01-07 02:20:30 följande:

Givetvis.
    Okej, då kanske det är lika bra gå över till din inbox dåOskyldig
  • La Chica
    Anonym (Chica) skrev 2014-01-08 20:50:31 följande:

Skäms

Hmmm...lyckats fylla i "anonym" 2 ggr  och tog dessutom fel bild. *Trött idag*
    Skulle lägga upp denna

Svar på tråden Helkroppstråden