Ja du kryper runt på fel ställe....den ligger i mitt sovrum, du tappade den sist du var här så det är bäst att du omedelbums pallrar dig hit så ska du få tillbaka den.
Aå vad blir hittelönen? ;)
aha! mysteriet är löst! bäst jag kommer förbi och hämtar den snarast möjligt, kanske typ..hmm...på söndag...ja söndag känns som en bra dag!
hittelön diskuteras....du kanske har nåt bra förslag?
Ojojojoj mollsan.... Kan inte se nån berlock på bilden.... Du får lägga upp fler bilder så kanske vi kan få syn på den ;)
hmm....bra förslag. kanske bäst jag tar massor med bilder ur olika vinklar..så kanske nån hittar den tillslut .
fast nä just det, bäste herr Movit sa ju iof att den låg hemma hos honom.....hur den nu kan ha hamnat där?!
Ja det finns ju mängder av typer på hittelön. Resesällskap på roadtrip, kanske med en rolig bil, prova på saker man aldrig smakat eller gjort tidigare....eller kanske bara ett gott sällskap att se en musikal....ja du vet det finns massor av saker man kan göra. Eller hat du några andra idéer?
haha jag tycker alldeles bestämt att dina förslag låter alldeles utomordentligt trevliga! jag är på när som helst, vart som helst och hur som helst....typ....
Har du hittat berlocken ännu? Jag kan annars tänka mig fler bilder där du letar...finare utsikt får man leta efter... :)
hihi den är återfunnen och jag tror alldeles bestämt att det är dags att dra sig tillbaka in i kulisserna ett tag. gästspelar några dagar då och då när andan faller på...