• Mollsans

Helkroppstråden

Noname00 skrev 2014-06-27 13:29:57 följande:

Den där vill man lägga händerna på. ..
    se men inte röra, hihiDrömmer
    endast några få utvalda får peta på mollsan. men du är välkommen att skicka in en ansökan Oskyldig
  • Mollsans
    straight arrow skrev 2014-06-27 13:43:45 följande:
    Det är något tygstycke ivägen, det är säkert där den är. Kom så får jag titta!
    Toomaas skrev 2014-06-27 13:50:53 följande:
    Klart som den att jag vill hjälpa dig leta....jag kan krypa bakom dig...Tungan ute

det är alldeles fantastiskt vad snälla och hjälpsamma alla är här i tråden. Tack killar vad gulliga ni är!
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-06-27 14:46:57 följande:
    Ja du kryper runt på fel ställe....den ligger i mitt sovrum, du tappade den sist du var här så det är bäst att du omedelbums pallrar dig hit så ska du få tillbaka den.

Aå vad blir hittelönen? ;)
    aha! mysteriet är löst! bäst jag kommer förbi och hämtar den snarast möjligt, kanske typ..hmm...på söndag...ja söndag känns som en bra dag!Drömmer
    hittelön diskuteras....du kanske har nåt bra förslag?
  • Mollsans
    surfa85 skrev 2014-06-27 15:03:57 följande:
    Ojojojoj mollsan.... Kan inte se nån berlock på bilden.... Du får lägga upp fler bilder så kanske vi kan få syn på den ;)
    hmm....bra förslag. kanske bäst jag tar massor med bilder ur olika vinklar..så kanske nån hittar den tillslut Oskyldig.
    fast nä just det, bäste herr Movit sa ju iof att den låg hemma hos honom.....hur den nu kan ha hamnat där?!Förvånad
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-06-27 15:20:59 följande:
    Ja det finns ju mängder av typer på hittelön. Resesällskap på roadtrip, kanske med en rolig bil, prova på saker man aldrig smakat eller gjort tidigare....eller kanske bara ett gott sällskap att se en musikal....ja du vet det finns massor av saker man kan göra. Eller hat du några andra idéer?
    haha jag tycker alldeles bestämt att dina förslag låter alldeles utomordentligt trevliga! jag är på när som helst, vart som helst och hur som helst....typ....Oskyldig
  • Mollsans
    Bobby Clarke skrev 2014-06-27 15:36:19 följande:

Antecknar det

haha ja det tycker jag absolut att du ska göraSolig
  • Mollsans
    ÄngDal skrev 2014-06-27 17:03:54 följande:
    Har du hittat berlocken ännu? Jag kan annars tänka mig fler bilder där du letar...finare utsikt får man leta efter... :)
    hihi den är återfunnen och jag tror alldeles bestämt att det är dags att dra sig tillbaka in i kulisserna ett tag. gästspelar några dagar då och då när andan faller på...Solig
  • Mollsans
    Äldre herreman skrev 2014-06-27 19:42:07 följande:
    Så roligt Glad att du hitta berlocken
    Så tråkigt Gråter att du drar dig tillbaka
    Kommer att sakna dig.
    Hmm ... vilken deja vu....
    äsch då, när du minst anar det dyker det upp lite nya bilder från mig igen?.Oskyldig
  • Mollsans
    ÄngDal skrev 2014-06-28 14:42:03 följande:
    Du är varmt välkommen tillbaka. Det är härligt att få se bilder på din fina, sexiga kropp.
    Kram
    tack sötis, vad gullig du är!
    du får helt enkelt hoppas på att det blir fler tråkiga veckor på kontoret för min del?det är då det händer, hahaDrömmer
  • Mollsans
    Anonym (I en annan del av landet) skrev 2014-07-01 13:08:20 följande:

Längesen jag öde upp nått här nu.....

*piper förtjust* iiiiihhhh! Me likeSolig! är förresten alldeles säker på att den där sängen har plats för två. får man krypa ner kanske?
Svar på tråden Helkroppstråden