• MrGrip

Helkroppstråden

Anonym (lips) skrev 2016-04-21 09:41:42 följande:
    Godmorgon
    Gööör läckert foto A-LIPS  .....tänk...om fotot var på liiite närmare håll - hade man kunnat se dina lips lite närmare *L* ..mmmm
  • MrGrip
    Anonym (lips) skrev 2016-04-21 10:17:48 följande:
    Måste lämna lite åt fantasin Tack mrGrip!
    Jo - det förstås...men jag är ju man.....och "otålig" ju *L*  ...vill se M E R så klart
    av din läckra kropp....
  • MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-05-10 18:10:05 följande:
    Vad hände med bildflödet fina tjejer och killar?
    Jäkligt fräck bild (igen) MizzT !!
  • MrGrip
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-27 07:37:37 följande:

Tänka va härligt att vakna o veta att det är fredag!

Fredagen blir ännu "bättre" tack vare dig och dina läckra foton !
  • MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-09-23 14:22:32 följande:
    Ja det är lite dåligt med fin fredagsfägring här just nu! Hoppas att det kommer mer

Önskar er trevlig helg!
    Mmmm......läckert foto i all sin "enkelhet"...lyckats bra med ljuset...

• MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-09-23 16:33:54 följande:
    Tack MrGrip! Övning ger färdighet
    *L*...så är det ju......hoppas att det blir mycket övning nu i helgen då *L*
    - och ännu "finare" kort...*L*

• MrGrip

Sorry...har aldrig jeans på jobbet.,...funkar det med "vanliga" bomullsbyxor typ ? *L*

• MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-10-12 14:39:02 följande:
    Mm..det vore najs

Sorry, skrev visst på fel rad.......har inte jeans på jobbet ju *L*

• MrGrip
    Mrs Okänd skrev 2016-10-12 13:10:49 följande:
    Ett annat önskemål då...man i jeans, nån knapp uppknäppt, bar överkropp och sittandes på huk. Barfota. Vad säger vi om det tjejer??
    *L*:...knappen inga problem...bar överkropp...absolut - sittandes på huk kan bli problem...men förmodar OK om jag sätter mig på en stol *L*...??...barfota - självklart....det är som sagt var jeansen som krånglar för mig.....OK med kortbyxor kanske ?? *L*

• MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-10-12 15:42:02 följande:
    Allt funkar i olika vinklar MrGrip
    MrGrip skrev 2016-10-12 14:50:42 följande:

*L*:...knappen inga problem...bar överkropp...absolut - sittandes på huk kan bli problem...men förmodar OK om jag sätter mig på en stol *L*...??...barfota - självklart....det är som sagt var jeansen som krånglar för mig.....OK med kortbyxor kanske ?? *L*

Inga kortbyxor bara... Nonono... Vadsomhelst utom såna... (inte mjukisar heller)
    attans också...är mjukisar inte heller godkända....men va f-n,......jag kan ju inte komma naken heller......- eller ? *L*

Svar på tråden Helkroppstråden