• Umekillej

Helkroppstråden

Mollsans skrev 2014-07-17 18:48:44 följande:

klart jag kommer med varningstext. det är för allas säkerhet vettu...

För sent. Är redan beroende av dig

Mer ! Mer! Mer!
  • Umekillej
    NyttNamn skrev 2014-07-17 20:37:58 följande:

Go' kväll i tråden  

God kväll

Den ser ut att behöva en kyss

Puss på den.
  • Umekillej
    NeedfulThings skrev 2014-07-17 20:51:04 följande:

Hoppas alla har en härlig kväll!

Mums, vill ha
  • Umekillej
    Feel me skrev 2014-07-18 09:51:45 följande:

hoppsan..

Down boy, down!

Känner mig som en snuskgubbe när jag tittar på dina bilder men kan bara inte sluta :-/
  • Umekillej
    småsugen skrev 2014-07-18 09:33:33 följande:

God morgon!

God morgon snygging

Fina kläder du har på dig
  • Umekillej
    Feel me skrev 2014-07-18 10:29:49 följande:

okej, nu får ni se med tävlings "outfiten", nu får de bli lite tv mys, passa på att unna sig, bara skriva på om de är nått ;))

Återigen var det ansiktet jag la märke till först.

Du är riktigt söt.
  • Umekillej
    ÄngDal skrev 2014-07-18 10:47:52 följande:

Hela din baksida är så läcker att jag bara ligger här och flämtar. Det enda som kan mäta sig med detta är din framsida...

Din stjärt i den där tävlingsbikinin = jävlar i min lilla låda.

Du i vita underkläder = dra mig baklänges på en liten vagn.

Din fantastiska stjärt dödsläckert inkapslad i andrahuds-jeans = jag tror inte jag klarar mer...

(Nån gång i livet måste jag få smeka en sån stjärt som du har, se den på när håll, känna den mot min kropp)

(Så måste det bara bli)

Jag håller med men måste ändå säga att ansiktet är det slår alltihop. Skulle inte kunna slita blicken från det om jag träffade henne irl.
  • Umekillej
    Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-07-18 20:23:51 följande:

Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.

Ja, hon postade många bilder och ja, hon fick fina kommentarer. Det är faktiskt poängen med den här tråden.
    Om någon annan känner att de inte duger bredvid henne är det knappast hennes fel. Jag kan förstå det då jag kan känna likadant när killar lägger upp bilder på sina tvättbrädor men jag har självinsikt nog att inse att mitt självförtroende är mitt problem, inte någon annans.
    Det är djävlig tråkigt när bittra människor får andra att känna sig dåligt. Nu bad hon visserligen om ursäkt men skadan var redan skedd. Lite djävla självkontroll skulle man väl ändå kunna begära. Tänk efter innan ni skriver bittra inlägg.

Svar på tråden Helkroppstråden