Helkroppstråden
klart jag kommer med varningstext. det är för allas säkerhet vettu...
Mer ! Mer! Mer!
klart jag kommer med varningstext. det är för allas säkerhet vettu...
Go' kväll i tråden
Hoppas alla har en härlig kväll!
Godmorgon :)
Jag har solat i dag också
hoppsan..
God morgon!
okej, nu får ni se med tävlings "outfiten", nu får de bli lite tv mys, passa på att unna sig, bara skriva på om de är nått ;))
Hela din baksida är så läcker att jag bara ligger här och flämtar. Det enda som kan mäta sig med detta är din framsida...
Din stjärt i den där tävlingsbikinin = jävlar i min lilla låda.
Du i vita underkläder = dra mig baklänges på en liten vagn.
Din fantastiska stjärt dödsläckert inkapslad i andrahuds-jeans = jag tror inte jag klarar mer...
(Nån gång i livet måste jag få smeka en sån stjärt som du har, se den på när håll, känna den mot min kropp)
(Så måste det bara bli)
Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade
Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.