Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-04 14:45:38 följande:
    Uppfylld kan jag nog hålla med om, men välstoppad vet jag inte om jag kommer bli av en delikatess korv, med lägre fettinnehåll än traditionella korvar Tungan ute hahaha
    Någonstans i Södermanland bor jag Drömmer
    Säg inte det...köttmängden vet du ju inget om...ÄppleSpökeÄpple....

Södermanland...verkar finnas mycket spännande i den delen av landet...
  • LostInTranslation
    Lahall skrev 2014-02-04 15:09:45 följande:
    JA det finns mycket spännande här i Sörmland.
    Har märkt det.... Kanske inte vore fel med ett lusthus i Sörmland....
    pillan3 skrev 2014-02-04 15:18:34 följande:
    Ne det är ju så sant så Drömmer men är det körven du avbildat där? Två äpplen och ett huvud!? Men vad är skalan egentligen avbildad i? Hahaha FlörtDrömmer
    Du ska bara veta hur mycket spännande du missar här Cool
    Men en liten bild kanske du kan bjussa på? På kroppen alltså Kyss Drömmer
    Du verkar också vara duktig på associationer ... Om du visar din allra fjäskigaste sida kanske det kan bli en bonusbild från mig idag.... Fast kom ihåg att ta i från tårna Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-02-04 16:20:45 följande:
    Jag vägrar att associera någon del av din kropp till korv. Spelar ingen roll hur delikatesskryddad den än är. 
    Att du har smak, är smaklig och att du genom din blotta existens ger upphov till kroppsliga sensationer som säkert i verkligheten skulle bäst kunna liknas vid ett kroppens fyrverkeri är uppenbart, men korv? Nej. Nej, nej, nej. 

Jag vill också se bild.
    Åhh du är så välformulerad så jag får gåshud Jane . Det var någon som jämförde mig med falukorv och då kände jag att det var svårt att flytta perspektivet längre än till delikatesskorv. Fast jag har hört att de kan vara riktigt goda Oskyldig.... Låter som att du är inne på mer drogrelaterade metaforer när du pratar om kroppsliga sensationer och fyrverkerier. För dig kanske jag är mer som Heroin då, fast utan att veta så mycket om droger så känns heroin iofs lite som knarkets falukorv, så då kanske vi snackar kokain egentligen om det skall kännas mer rätt för mig...

Hmmm, du kanske förtjänar en bonusbild även om jag inte lyckats få snuttan att gå ner på knä och be med stora tindrande ögon som tittar upp på mig...hmmm...
  • LostInTranslation
    irongarden skrev 2014-02-04 16:40:35 följande:

She...
    Mmmm vackert!! Andas sommar på något vis....
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-04 17:02:00 följande:
    Oj, min fjäskigaste sida kan jag ju inte visa upp här Drömmer blinkar lite med mina stora bruna och hoppas på en bild Flört
    Okej, du får lova att visa upp den i något mer privat sammanhang vid lämpligt tillfälle då haha  Kyss

• LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-04 17:15:09 följande:
    Försöker inte ens busvissla, kan liksom inte just nu.. herregud!! Wohoooou!! Är liksom mållös...det blev jävligt varmt här...
    Du är skön Pillan ...Tack för fjäsket.... Du får göra något åt hettan. Går ju inte att du sitter där och får värmeslag. Och varför inte lägga in något nytt trevligt här som vi kan få bli lite extra varma av... Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (wow 3) skrev 2014-02-04 17:32:44 följande:

omg! 

helt perfekt kropp! skulle inte ha något emot att ha den hos mig Oskyldig

Verkar som att din smak matchar min kropp väldigt bra helt enkelt haha...Tack för det...Min kropp kanske inte hade haft något emot att vara hos dig heller. Vem vet  
    pillan3 skrev 2014-02-04 17:35:53 följande:
    Senare kan det kanske komma in något nytt, om jag lyckas fastna på bilden Drömmer 
    Ser jag fram emot.... Har du fått svårt att fastna på bild?? Hal?
  • LostInTranslation

Yes!!! Äntligen har jag hittat lite fredagsmys... Visste att det var här det skulle finnas. Skrattande

• LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-07 15:54:50 följande:
    Om du fixar gurkstavarna så ordnar jag dippen Skrattande!
    Självklart!! Nyttigt skall det vara. Kan hjälpa dig att smaka av dippen så att den matchar mina gurkstavar....

• LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-07 15:57:11 följande:

Mmm....Love your booty baby!!
Svar på tråden Helkroppstråden