Anonym (Jane Doe) skrev 2014-02-04 16:20:45 följande:
Jag vägrar att associera någon del av din kropp till korv. Spelar ingen roll hur delikatesskryddad den än är.
Att du har smak, är smaklig och att du genom din blotta existens ger upphov till kroppsliga sensationer som säkert i verkligheten skulle bäst kunna liknas vid ett kroppens fyrverkeri är uppenbart, men korv? Nej. Nej, nej, nej.
Jag vill också se bild.
Åhh du är så välformulerad så jag får gåshud Jane

. Det var någon som jämförde mig med falukorv och då kände jag att det var svårt att flytta perspektivet längre än till delikatesskorv. Fast jag har hört att de kan vara riktigt goda

.... Låter som att du är inne på mer drogrelaterade metaforer när du pratar om kroppsliga sensationer och fyrverkerier. För dig kanske jag är mer som Heroin då, fast utan att veta så mycket om droger så känns heroin iofs lite som knarkets falukorv, så då kanske vi snackar kokain egentligen om det skall kännas mer rätt för mig...
Hmmm, du kanske förtjänar en bonusbild även om jag inte lyckats få snuttan att gå ner på knä och be med stora tindrande ögon som tittar upp på mig...hmmm...