Inlägg från: Pinkie Pie |Visa alla inlägg
  • Pinkie Pie

Helkroppstråden

Borka skrev 2015-11-13 11:02:34 följande:
    Fina bilder! Kul att få sin din fot i förgrunden, du teasar Borka med dina tår eller hur?? ;)
    självklart!!!! alltid när jag tar en bild så tänker jag "hmmm...nu måste jag verkligen få med fötterna på ett snyggt sätt för att teasa borka så mycket det bara går!"Solig
  • Pinkie Pie
    agentX69 skrev 2015-11-13 12:15:16 följande:
    Läckert som fan :-*
    tack käre agenten!
    ÄngDal skrev 2015-11-13 21:30:20 följande:
    Jävlar i min lilla låda så fin du är!
    Du är så sexig, så läcker.
    Och dina läppar, HERREGUD! :)

Kram
    du är verkligen en sann gentleman min käre ängdal! vilken kvinna som helst skulle bli lycklig av att få vara i din närhet!Hjärta
    cj0708588098 skrev 2015-11-13 16:59:38 följande:
    php7mBv9X17875.jpg

Kvällspasset / Go fredagkväll på er andra !

alltså wow! det där var allt en fantastiskt trevlig framsida, om än lite väl påklädd för min smakDrömmer
  • Pinkie Pie
    Borka skrev 2015-11-18 21:24:23 följande:
    Skänker er en bild och önskar alla värme och trygghet i mörkret som hemsöker oss i denna stund. Ta hand om er ikväll.
    borka...min kära borka...om alla hade haft en egen borka hemma i sitt kök hade världen varit en betydligt trevligare plats!
  • Pinkie Pie
    Zack skrev 2015-11-20 06:55:16 följande:
    Din närvaro i tråden är lockande nog....men du får gärna bjuda igen ;) Trevlig fredag och helg allesammans!
    Men för helvete Zack!!!!! från och med nu bestämmer jag att du måste posta...hmm...få se nu...MINST 10 BILDER OM DAGEN!!!!! hett hett hett!!!!Hjärta
    Smastor skrev 2015-11-20 09:16:01 följande:
    Jag får ta fram det gamla ordspråket, det du har på kroppen kan jag inte ha i huvudet.. :p
    haha ja det gamla ordspråket ja....var det inte den kände grekiska filosofen Sokrates som myntade det ordspråket...tror alldele bestämt att det var såDrömmer

• Pinkie Pie
    Smastor skrev 2015-11-20 10:05:03 följande:
    Så var det nog! Skönt att du lämnar lite åt fantasin :D fast jag gillar ju alla dina bilder.. Och favoriserar vissa lite kanske:p
    haha gulle du! du smickrar migHjärta
  • Pinkie Pie
    Zack skrev 2015-11-20 14:51:31 följande:
    10 bilder om dagen! Det var många. Får börja gå till Yoga eller akrobatik för att kunna variera mina poser lite isåfall ;)
    det är bara att börja med det för jäklar vad du är fotovänlig! det är en skam att du inte postar bilder oftare!
    jag funderar dessutom på att uppfinna "tafs-skärm" dvs en skärm där man kan känna lite Flört
  • Pinkie Pie
    Jofes45 skrev 2015-11-23 23:02:31 följande:
    Go natt
    du jofes......det där är inte ok! du borde ha en varningsskylt på dig! "dreggelvarning, lite för snygg för att visa öppet för allmänheten!"
  • Pinkie Pie
    Borka skrev 2015-11-24 21:13:32 följande:

Äter kvarg just nu, så denna bild passade :)
    borka min borka! tänk att jag tycker om dig nästan lika mycket som du verkar tycka om kvarg! smakfull bild på en smakfull man, helt enkelt!
    Jofes45 skrev 2015-11-24 21:14:54 följande:
    phpnwSMF601255.jpg

Gymmet check
    alltså......får jag chans på dig?! skulle typ kunna döda för att få peta lite på din överkropp! riktigt jäkla snyggt jobbat!
  • Pinkie Pie

är det bara jag som blir löjligt trött och seg av mörkret och kylan? så sjukt svårt att ta sig ur sängen på morgonen!
    orkar iaf bidra med en alldeles alldeles färsk bild...dock rätt fantasilös, håll tillgodo!

Svar på tråden Helkroppstråden