• Neol

Helkroppstråden

[quote=75385909][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-06-04 10:46:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Herrejäklar!! Längesen jag såg dig Pillan. Tappade fullständigt kontrollen här ????....

• Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-08 19:58:38 följande:

Pillan din gamla godbit!! Kan ju inte låta bli att skina upp och börja leta efter fjärrkontrollen när man ser dig fladdra förbi i forumet
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 23:51:37 följande:
    Only for you my soulmate  

Åhh...Pillan! Perfekt kropp i en alldeles utsökt paketering Skål...Är det någon som skulle kunna skrämma liv i den här gamla tråden så är det du Glad
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-10 21:54:47 följande:
    Hoppas du hittade den och zappade på ordentligt hahah
    Det är en av få saker jag sällan tappar bort, men den blir stulen då och då Skrattande...
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-12 23:07:27 följande:

Tack alla andra för kommentarerna och ni andra hoppas ni inte fick skavsår!!!

Haha! Hon har inget dåligt självförtroende den där Pilllan Kyss. Själv är jag för grov för att få skavsår...
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2015-06-15 11:42:17 följande:
    Du ser ju ut att ha en riktigt bra måndag!!! Sexigt och sen måste jag säga att det var ett bra foto också!
    Man älskar väl måndagar haha...Det döljer sig givetvis ingen måndagsångest under den armen Oskyldig! Tack för det snygga okända fröken Flört!
    Anonym (:) 6) skrev 2015-06-15 12:19:53 följande:
    Det där såg riktigt skönt ut! Me like! :)
    Tack snygging! Du skulle bara veta hur skönt det var Tungan ute! Din bild var inte att leka med för övrigt. Blev ju nyfiken på innehållet i den klänningen Kyss!!
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-15 13:42:21 följande:
    Haha...men losten, den kommentaren var till dom som förtjänade den! 
    Ja men då så... Förstog faktiskt inte riktigt hur du vågade slänga ur dig något sådant annat än att du möjligen kunde vara ute efter en omgång smisk Cool.
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-15 13:43:41 följande:
    Alltid lika snygg
    Ohh bugar och bockar min sköna!

• Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-06-15 16:51:31 följande:
    Tack snygging! Du skulle bara veta hur skönt det var Tungan ute! Din bild var inte att leka med för övrigt. Blev ju nyfiken på innehållet i den klänningen Kyss!!

Får tacka å  "Anonym (;))" :s vägar för komplimangen! Skrattande
     För det var inte min bild heting. Solig
    Haha där ser man! Ni båda bör skaffa ordentliga alias så det går att hålla koll på er.
    Påven Johanna skrev 2015-06-15 18:03:56 följande:

De två senaste bilderna ser ut att vara perfekt reklam för pole dancing. 

Pole dancing!? Hur tänkte du nu?
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-15 22:58:29 följande:
    Är alltid ute efter sånt Drömmer
    I know, I know...Kyss
    Anonym (?) skrev 2015-06-16 17:08:05 följande:
    Är det du som är JND?
    Nästan lite humor över den frågan hehe....

• Neol
    Anonym (?) skrev 2015-06-17 13:20:31 följande:

Deeet fick han ;)

Man har ju förstått att du var en av de lyckliga eller mindre lyckliga kanske med tanke på diskussionen du driver. Det innebär också att du är en utav en handfull gamla bekantingar här på forumet. Märkligt bara att det blivit en anonym kampanjare av dig. Kan ju inte annat än fundera över vad som driver denna besatthet i ämnet. Personen i fråga är för övrigt fortfarande aktiv i forumet och lär nog knulla minst lika mycket idag men utan att vara synlig efter din häxjakt.
  • Neol
    Anonym (Undrandes) skrev 2015-06-18 14:23:57 följande:

Grabbar, e det inte dags att vi försöker få fart på tråden igen? Pilen, Djupsinnig, Borka och Neol; stäm in i kören:

Till alla snygga kvinnor här i tråden; den här är till er:

"Visa pattarna, visa pattarna, visa pattarna .......osv."

För att du skall få se Pattar?? Det får du lov att locka fram själv. Inte min typ av sång...
Svar på tråden Helkroppstråden