• Speak up

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-29 19:05:46 följande:
    Det går ändå! Jag kommer över med apelsinjuice för jag vill också ha!FlörtScrewdriver!Skål

Det tror jag allt! *Smeker ena bröstet*Flört
    Hahaha... Flört Du kan inte göra en Tequila sunrise då?

Sötnos... Förvånad nu är du för hemsk! *Dreglar lite och känner hur jeansen blir aningen trängre* Hjärta
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:07:27 följande:

Väntar på dig (som på bilden)...... är redo att ta emot dig på alla sätt och vis Flört
    Schhh..! Skäms Jag får sån lust att bara dra iväg ju. Haha! Flört (Det skulle räcka att jag blev "emottagen" i dörren.)
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:11:33 följande:
    Nära, nära........... farligt nära Cool!!

PPP- jaså..... du var i krokarna ändå Drömmer!!??
    Haha, i rätt stad i alla fall. Flört Men var inte orolig du. Jag stannar nog här. Drar inte iväg till någon "destination okänd". Flört
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-29 19:13:18 följande:
    Ha! Om jag inte kan göra en Tequila sunrise??Förvånad Jag som är halv-latino och allt! Klart jag vet detFlört Eller inte...nej, det kan jag ej. Aldrig druckit den ens.  Du får vara "bartendern" dåSkämsGlad

Jaså, jag trodde jag var underbar jag?Oskyldig Flört *Knäpper upp bh:n och bara väntar på din pirrande tunga"Kyss
    Hehe, äsch då! En Screwdriver låter fint. Ta en sån du. Flört

Ehmn... Just nu är du lite både och. Skäms *Gör stora ögon när din BH går upp. Sväljer hastigt* Hjärta
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:19:31 följande:
    OkändFörvånad??? Du har sett mer av mig än många andra........ tror du skulle känna dig ganska hemma Drömmer.

Låt mig avgöra det {#emotions_dlg.flower}!!
    Haha, säkert. Menar bara att jag inte vet exakt var du bor. Jag har bara ett riktmärke ju! Flört Och hur många lägenheter (och villor) finns inte runtomkring den skolan??? Skäms
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-29 19:22:56 följande:
    Du får en likadan då! Eller så får du nöja dig med Captain Morgan (som jag har) och Jack Daniels så blandar jag i det söta i mina drinkarGlad

*Vill se din reaktion när jag närmar mig dig och du ser att jag kan slicka mina egna nipplar* SkämsFlört
    Rom duger fint åt mig, Tilda! Solig Ge mig ett glas bara.

Ehmn... (Gillar inte ordet "nipplar". Det är så fult.) Flört Men jag lovar att jag skulle bli helt till mig i kläderna av den synen! Skäms
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:25:06 följande:
    Om du börjar knacka dörr nu så borde du nå mig innan midnattSkrattande. Tänk vad mkt gött du lär snubbla över på vägen hit Drömmer.
    Tsss... Kan du inte ens avslöja om det är villa eller lägenhet? (Det skulle kunna halvera mitt letande.) Drömmer
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-29 19:29:04 följande:
    *Häller upp* Skål på dig snygging!Skål Brukar också bli ganska (mycket) flörtig på "fyllan" ska du vetaFlörtOskyldig

Inget ord för det är fint tycker jagFlört Säger väl bröstvårtor  i fortsättningen dåGlad
    Mmm...visualisera det,  prenumerant. Allt 'är möjligt *ler busigt*FlörtKyss
    *Tar emot glaset och höjer det till munnen* Skål Tilda! Tungan ute Låter ju inte fel alls det där. Skål

Hehe, kanske inte, men jag föredrar ändå bröstvårtor. Det låter inte lika barnsligt! Flört Mmh... Visualiserar för fullt här. *Försöker le tillbaka, men leendet blir bara nervöst* Skäms
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:36:25 följande:
    Br Skrattande!! Högst upp.

Kyss!!
    Br..? Drömmer Högst upp... hmn... Okej. Okej! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden