Helkroppstråden
nämen, se där...
Inte illa, med beskrivning och allt...
Du kan det där med saker i röven märker jag...
Va det där du hittade din trevliga personlighet?
Men hallå där roliga Josefin. Har inte hört av dig på länge.
nämen, se där...
Inte illa, med beskrivning och allt...
Du kan det där med saker i röven märker jag...
Va det där du hittade din trevliga personlighet?
Ignorerad av Mamita! Igen! :-O
Kan berätta att för ett tag sedan, när jag sökte på vc för ömma fötter samt ömma och stela axlar, så slog en läkare fullständigt ner på min svank. Han klagade på den och påpekade på ett negativt sätt att den inte bara var för uttalad (dvs. att den var felkonstruerad) utan att den även satt på fel ställe! Jag var innan dess glad över att jag inte var som en planka baktill, efter alla graviditeter etc, men den dagen gick jag från mottagningen och verkligen kände mig som att jag sålt smöret och tappat pengarna... ... Så; även om jag nu blir förlägen; tack så mycket, snälla du, för dina värmande komplimanger! De gungar verkligen upp och bildar en glädjande motpol! ... Kram, Pentra
Bidrar med en lite äldre bild, hoppas följer andra efter och bidrar, så att tråden återfår sitt liv igen istället för en massa tjafs!
(och god morgon Pillare! )
Lexus? Är det du, vännen? Eller en annan Lexus?
Det är jag Pillare
Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er ) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor!
Så nu är det upp till er o posta en massa också!
Puss & Kram
God kväll!
Så här ser en riktig kvinna ut!
Jag tycket nog jag är en riktig kvinna fast jag inte ser ut sådär och jag tycker att du är kalasmodig som postar bilden. En eloge! <3