• Nyfikne

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-07-07 07:24:12 följande:
    Trevlig sommar {#emotions_dlg.flower}Solig!!

high eraly bird :)
    snyygt som vanligt. Blir himla sugen på att dra i snöret i bikniunderdelen
    haha 
  • Daniel 723
    Anonym (wow 2) skrev 2013-07-07 04:20:34 följande:

Jag hade kunnat tro att du var min mamma. Hon är ungefär i samma ålder som dig, och jag hade kunnat byta kropp med henne när som helst! Men nä, själv får man vara glad om man ser ut som en säck potatis vid 40 tror jag... ;)
    Lol, dagens garv...! Om du är GLAD av att "bara" se ut som en säck potatis vid 40 har du inte höga förväntningar...  
  • skrufade
    Anton Chigurh skrev 2013-07-07 09:27:39 följande:
    Det jag känner till om elaka människor handlar om att dom är elaka för att dom mår dåligt själva, dom har ångest och mår psykiskt mindre bra och därför projicerar dom sina dåliga egenskaper på andra personer i tron att kunna må bättre själva. Ett idiotiskt förfarande, men iaf.....

Du X 5, måste ha en fruktansvärd ångest, den saken är klar, men av någon underlig anledning tycker jag inte synd om dig.

Ha en underbar dag, ni förtjusande Damer och riktiga män i tråden...... Solig

Kräks
  • Anton Chigurh
    PeterKarlsson skrev 2013-07-07 13:02:47 följande:
    Om man är gravt överviktig eller väldigt oattraktiv, kanske ibland både ock, kan det vara svårt att ta att andra kvinnor har kroppar som män uppskattar. Jag tycker synd om henne.
    Du är en snällare mänska, Peter, än vad jag är......Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (X 5)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-07 13:18:39 följande:
    Du är en snällare mänska, Peter, än vad jag är......

Du är en tönt inget annat
  • Qwerty85
    Anonym (X 5) skrev 2013-07-07 13:39:43 följande:

Takes one to know one...
  • Anonym (wow 2)
    Daniel 723 skrev 2013-07-07 11:43:22 följande:
    Lol, dagens garv...! Om du är GLAD av att "bara" se ut som en säck potatis vid 40 har du inte höga förväntningar...  

Med tanke på hur utseendekurvan har sett ut så här långt så känns det i alla fall så. Tungan ute
  • Anonym ( )
    Anonym (X 5) skrev 2013-07-07 13:39:43 följande:

Bitterheten lyser igenom. Har Anton nobbat dig månne? Var du för rundlagd? Tog han bort dig från fejjan?