Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-11 13:05:52 följande:
    Myrornas krig, chips och lite annat...

Låter inte så jävla kul...MEN med ditt sällskap så hade kvällen varit oförglömligt roligt och spännande. Vem behöver TV när någon har en kropp som tagen ur en film...vad för film...haha ja du...det väljer du själv!

Du har rätt...jag gick miste om en hel del...så skratta du...det behöver jag!
    pillan3 skrev 2014-01-11 14:00:56 följande:
    Rolig och mer spännande hade den nog varit, med siffran fyra haha

Haha...jaja du tänker så...fyra fingrar är fler än en elefant! Var så säker...hade du fått sällskap hade ju du haft fullt UP...helt klart...och då kan man ju se det som att det hade varit en olidlig spänning!

Får se då vad som händer i framtiden...en sak är säker...vem behöver tv när man kan spela dockteater på tu man hand!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-01-11 17:12:47 följande:
    nu är det lördag=)

Hur har du det på slottet då? Du är absolut lika strålande som vanligt...tar några extra andetag för valet av byxor...väldigt sexigt!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 17:17:41 följande:
    Trött efter en lång ridtur till skogs. Så ni får en repris. Såg att någon efterlyste rumpor så... Varsågod!

Är det någon jävla önske hörna...iaf vill jag se mer av ditt vackra änglalika ansikte?

Älskar rumpan...det gör jag...jävligt mycket...men dina ögon din mun dina kinder din näsa och panna...är ju hästlängder så mycket härligare att lägga sin blick på!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-01-11 17:54:25 följande:
    PPP- hej, jasså mina nikebrallor går hem!? De är väldigt sköna. Kanske lite för bekväma!

Haha..Hej förresten! ....japp...PPP älskar mysbyxor...man kan ju undra varför???...men idag fick du pluspoäng för klädsel...behövs inga balklänningar för att smälta mig heller!
    pillan3 skrev 2014-01-11 17:35:58 följande:
    Reprisar

Underbara vackra tjej! Retsamt...vacker...fantastiskt! Gult är fult sägs det men....någon har fel...gult är vacket...solen kan ändå inte vara ful en påsklilja är väl inte heller ful och allra helst ett par trasor på något så fint kan inte annat än ha rätt färg! Sjukt snyggt...dom klär dig som solens strålar!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-01-11 18:05:35 följande:
    ppp- jag tycker att det beror på hur helheten ser ut och hur man klär sig i övrigt. ja har lite svårt för ett par xxl fisgrå mysbyxor på män, men ett par svarta halvtajta går hem helt klart =)

Haha...nu är jag lite trångsynt då jag endast kollar på kvinnor...valet av tillfälle spelar minst lika stor roll som passform! Du prickar in båda i detta fallet med råge...sen kroppen du har under dem får en att få dåndimpen av åtrå!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 18:15:08 följande:
    Då får du en bild som jag tog för någon vecka sedan när jag var blond. Kanske en nyare bild senare om det går bra?

Jag sjunger genom stolen jag sitter på...tappar hållning för en stund...i det närmaste är nog jag mer lite en halv säck med potatis än en man! Du är ju så jävla snygg...vacker och söt....jag helt jävla ursnygg!

Tack för bilden vad glad jag blev...det hänger inte på håret iaf...men ser mer än gärna mer och mer och mer och mer och mer och mer av dig!
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-11 18:30:58 följande:
    Jag sjunger genom stolen jag sitter på...tappar hållning för en stund...i det närmaste är nog jag mer lite en halv säck med potatis än en man! Du är ju så jävla snygg...vacker och söt....jag helt jävla ursnygg!

Tack för bilden vad glad jag blev...det hänger inte på håret iaf...men ser mer än gärna mer och mer och mer och mer och mer och mer av dig!

Haha...sjunker skulle det vara!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 18:17:44 följande:
    Skönt att se att det är fler som går hemma i grå mjukis idag! Då känner jag mig inte så ensam!

Som sagt...älskar tjejer i mysbyxor/träningsbyxor...det klär dig något så ofantligt jävla bra...gud va läckert!
Svar på tråden Helkroppstråden