Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

Anonym (23) skrev 2013-10-03 19:56:44 följande:

Trevlig kväll Solig{#emotions_dlg.flower}
    Snyggt, 23:an!
  • FjärilVingad73
    USC skrev 2013-10-03 21:46:16 följande:

SNÄLLA SÄTT PÅ DIG EN BH!!!
    Jag gör väl som jag vill! Sluta titta om det stör dig!
  • FjärilVingad73

Ska aldrig låta nån anonym pajas tro att HEN kan trycka ner mig! Jag vet mitt värde!

• FjärilVingad73
    MrC skrev 2013-10-04 14:48:26 följande:
    Kolla inlägg 143 i denna tråd. www.familjeliv.se/Forum-9-191/m71278433.html
    Personen är borta, men inlägget kvar. Känns inte så skoj. Obestämd
    Haha. Nån anonym idiot som inte har nåt liv och älskar att tracka ner på andras.

Skiter i det!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 14:56:10 följande:

Men vaddå, är inte den en komplimang? Egentligen?
    Tja, med tanke på vissa påhopp jag fått här, så... nej. Men jag skiter i det.

Jag är en sexuell varelse, och jag älskar att ha sex. Sen att vissa tror att det innebär att jag knullar allt som rör sig skiter jag i, men inte är det jättekul att de sprider dynga här liksom. Men JAG vet ju vad som är sant och inte, så.
  • FjärilVingad73
    MrC skrev 2013-10-04 14:56:21 följande:
    Jo jag förstår att du skiter i det. Du är kanske mer luttrad än jag, jag känner mer Kräks när någon beter sig så mot någon jag känner.
    Har blivit tvungen att bli luttrad. Det verkar vara jävligt provocerande att jag som kvinna inte hymlar om att jag bejakar min sexualitet och står för det!
  • FjärilVingad73
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 14:59:33 följande:

Ja, men det stod det ju inte, bara att du gör det vilken tid på dygnet som helst. Hade du inte svarat så själv också?
    Nej, jag gör det faktiskt inte vilken tid på dygnet som helst. Obestämd Och nej, jag hade inte svarat så.
    Undvek faktiskt att ens svara i den tråden, för jag visste att det hade bara blivit nåt sånt här skit av det hela iaf.
  • FjärilVingad73
    MrC skrev 2013-10-04 15:00:23 följande:
    Det finns säkert både kvinnor och män som inte gillar det. Hej, man kan inte vara kompis med alla, som jag brukar säga.
    Nä, och varför skulle man vilja ha såna trångsynta idioter till vänner för heller?
  • FjärilVingad73
    lyckligtjej skrev 2013-10-04 15:01:48 följande:

hallåå alla fina! första inlägget :p

ps för dom som inte förstår så är namnet så är det menat att vara roligt, lyckligtjej när jag faktiskt är en kille. om det var oklart för någon :D
    Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden