• Pillare

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 21:27:25 följande:

Haha, ja nu har jag ju hittat tillbaka, så nu är allt bra igen! 

Utmärkt! Undrade en stund om jag var förmycket 'på', typ.
  • Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 21:32:53 följande:

Att jag stängde ner mitt konto har inte med någon annan än mig att göra. Vilket jag också försökte få fram i dom andra trådarna, men det är svårt över nätet. 

Nej nej nej, har inget med det att göra. Alltså jag menade när jag pratade om att få ditt nya användernamn.

Jag tror jag vet varför du har stängt av ditt gamla konto och om jag har rätt har jag en lösning.
  • Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 21:54:40 följande:

Nja, om du skulle ha den minsta aning om varför det blev som det blev, skulle jag nog bli rädd. För jag har inte en aning om hur det kunde bli så?!

I så fall är det troligen inte alls vad jag trodde. Jag kommer inte ta upp det igen.

Så du blev inte irriterad av vad jag skrev innan, va? Vi känner ju varannans humor. :)
  • Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 08:59:47 följande:

Eftersom det inte är någon sol idag, vågar jag släppa ut en av två. 

Jag hoppas att ni får en underbar fredag, vädret till trots! 

o eftersom det är fredag hoppas jag också på att tråden kommer fyllas med massor av bilder av er underbara människor! 

Nä, ingen sol här heller.
  • Pillare
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Inte lika kallt här! Tänkte också posta en ansiktsbild men vill inte skrämma er.
  • Pillare

Mpetite.. Jag kännr igen namnet. Välkommen tillbaka.

Och välkommen tillbaka Pillllan. Glad att se dig igen, du missade en hel del drama om dig.

• Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-20 13:42:52 följande:

Tack så mycket för kommentarerna! Ha en bra helg alla fina  

Tack, detsamma.
  • Pillare
    Grandios skrev 2015-03-20 19:33:05 följande:

Tänkte shoot med kläder med

Svar på tråden Helkroppstråden