Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

wim skrev 2014-01-13 03:24:46 följande:
    Det där ser ju himla snaskigt ut. Utskurna bröstvårtor, misslyckade bröstimplantat...kapselbildning. Ankarlyft? 

Inte direkt så att det är bra reklam för bröstförstoringar. Och snaskigt nagellack. WT någon? 

Japp...WIM är ett tvättäkta litet lortigt WT som äter snorbusar och kliar sig frenetiskt i röven för att sedan skita i att tvätta händerna! Eller vad vill du ha sagt...att du är en misslyckad liten parasit?...Kryp under stenen du kom ifrån troll!

[quote=72220998][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-13 12:35:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Hej du din jävla gobit! Precis vad jag behövde...lite mums-mums till kaffet!:-P

pillan3 skrev 2014-01-13 12:57:26 följande:
    Hej du din jävla gobit! Precis vad jag behövde...lite mums-mums till kaffet!:-P

Hej på dig med din jävla fegis många kaffe raster? [/quote]

Jasså...! Japp...måste ju ladda upp lite!
    pillan3 skrev 2014-01-13 13:43:44 följande:
    Jasså...! Japp...måste ju ladda upp lite!

Måste du? Haha...[/quote]

Haha...hur ska jag annars orka svara dig hela tiden?
    pillan3 skrev 2014-01-13 14:19:37 följande:
    Haha...hur ska jag annars orka svara dig hela tiden?

Hahaha...okej! Det är så du vill ha det!

(Skippade frågetecknet nu, så slipper du svara)[/quote]

Nu är det lugnt älskling...är inne på 10 koppen blir nog två till innan fyra...

Sen när jag kommer hem så blir det fyra red bull...så mata mig med frågetecken eller sex...jag är redo!
    pillan3 skrev 2014-01-13 15:12:54 följande:
    Nu är det lugnt älskling...är inne på 10 koppen blir nog två till innan fyra...

Sen när jag kommer hem så blir det fyra red bull...så mata mig med frågetecken eller sex...jag är redo!

Hahaha.....ska vi sluta nu?

innan vi blir "gifta" och har 20 ungar här![/quote]

Haha...Okej vi ger oss så du kan leva livet lite...vad det nu kan innebära!

[quote=72223112][quote-nick]mepetite skrev 2014-01-13 15:56:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Otroligt vackra ben...riktiga kronjuveler!

Konstig fråga...men äts det mycket av den där blekfeta korven Värmlandskorv i Värmland? För om jag ska vara din riddare så vill jag meddela att är det något jag inte äter så är det den vidriga korven...Falukorv ska det va!!!!

pillan3 skrev 2014-01-13 15:43:01 följande:
    Haha...Okej vi ger oss så du kan leva livet lite...vad det nu kan innebära!

Haha..vad menar du? Asg[/quote]

Haha...fundera på det du när du går med rumpanbar hemma och "vet vad du vill ha"!
    mepetite skrev 2014-01-13 16:53:56 följande:
    PPP - HAHA menar du hackkorv eller värmlandskorv (gråkorv)? hackkorv är för hundar,dock är innehållet bättre med större kötthallt än falu där mular och klövar är nedmalna. Min favoritmat är tyvärr dyr, dvs en halvblodig oxfile,men fiskbullar går ner det med=)

Haha...Hackkorv, Stångkorv och Isterband...var inte det jag menade utan den som heter Värmlandskorv troligen Gråkorv då den är just olyxigt osmakligt grå...som Julkorv ungefär!

Lyxbullar i hummersås...kan jag inte heller äta...men bjuder du på Oxfile så kan jag nog skippa Falumulkorv...mer än gärna en dag iaf!

[quote=72225250][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-13 19:38:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Så jävla snyggt! Sitter underbart!

Svar på tråden Helkroppstråden