• NyttNamn

Helkroppstråden

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Nyfikne skrev 2014-07-17 15:23:15 följande:
    Absolutely fabulous 
    Puss goding  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Salle70 skrev 2014-07-17 15:57:48 följande:
    NN, när jag se din fantastiska kropp tror jag att jag tittar på min partner :) Era kroppar är kopior och hade tatueringen inte avslöjat det kunde jag sätta en peng på att du var hon, ceep upp the good work, please! Så läcker!
    Tack för det Salle!!  
    Alldeles för lite "good work" i denna kroppen tyvärr, men jag lovar fortsätta.. He he  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    SegaMorsan skrev 2014-07-17 18:10:43 följande:

Tänkte dela med av två favoriter jag har! Och eftersom jag inte vet hur man gör så får det bli två inlägg... Först ut är en bild från förra graviditeten (som dessutom vart en nyhet haha), hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör <3

Cool bild morsan!!  
    Kan inte låta bli att tycka lite läskig också, men cool!! 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Go' kväll i tråden  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Fun4fun skrev 2014-07-17 21:03:31 följande:
    Mmmmmm...absolut bästa bilden...och kroppen....
    Umekillej skrev 2014-07-17 21:33:28 följande:
    God kväll

Den ser ut att behöva en kyss

Puss på den.

Tack hörni  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Sov gott nu då, alla godingar i tråden :-* 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    MrGrip skrev 2014-07-18 08:56:46 följande:
    N !!
    Du är bara för jäkla  L Ä C K E R !!

Puss - du vet var !
    Tack MrG!!!
    Puss  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Bara läst sista sidan här, osar negativitet i tråden??! 

Skippar att bläddra tillbaks för fler sidor, bara trist med negativa människor.. 
    Önskar alla en riktigt god kväll! :-* 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Ronga skrev 2014-07-18 20:53:05 följande:

Feel me bidrar med bilder och får komplimanger. Andra som delar lika många bilder lär få lika många komplimanger. Hur orkar man ens hänga ut någon? I den här tråden visar man bilder på sig själv..om folk har svårt att acceptera det så behöver dom inte hänga här.
    Ganska enkelt egentligen.

Tänker inte lägga mig i nån som helst diskussion om nånting här, men måste bara säga att här har du faktiskt fel goa Ronga.. 

Andra som delar lika många bilder, eller kanske dubbelt så många, kommer absolut inte få lika många kommentarer.. Det tror jag nog du håller med om när du tänker efter? 

Ta mig själv tex - halvtråkig blekfet morsa nästan dubbelt så gammal som en del andra i tråden, har aldrig i universums historia en chans att få så många kommentarer och komplimanger som denna tjejen nu i fråga    (vilket jag inte har några problem med, för att vara tydlig, men det var ett bra exempel)

Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden