• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • mepetite

kör med en dagens arbetsklädsel! ha en bra kväll
  • Inchthing
    mepetite skrev 2013-07-15 18:26:43 följande:

• Nyfikne

söt som vanligt
    och vilket busigt leende 
  • Anonym (A3)

Ahhh det stora huvudet igen
  • pinkdolly
    lollat skrev 2013-07-15 13:49:22 följande:
    Länge sedan jag kommenterade på dej, men mina tankar om din kropp har inte ändrats. 

Och jag får anta att dessa tankar var positiva och kanske en aning orena...
  • pinkdolly
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-15 13:54:20 följande:
    Pinkdolly - dug hade jag vänta mig om efter om jag mötte dig ute någonstans :)) jättefin! Sexig som bara den. Sorry, är ju tjej men kan inte låta bli att beundra dig :)

Anonym (MrMagic) skrev 2013-07-15 14:00:04 följande:
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-15 13:54:20 följande:
    Pinkdolly - dug hade jag vänta mig om efter om jag mötte dig ute någonstans :)) jättefin! Sexig som bara den. Sorry, är ju tjej men kan inte låta bli att beundra dig :)
    Som förgående talare......fast jag är kille! Vackert!

Jag har absolut inget emot att tjejer kommenterar så det är helt ok ;)
  • ooOO MM OOoo

Pinkdolly- såg mina skrivfel och ber om ursäkt för dem :) Faktum kvarstår. Du är en sexig tjej och jag hade kollat in sig länge och väl ;)

• straight arrow
    Jättefint! De har det bra på din arbetsplats... Drömmer
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • mepetite
    Anonym (A3) skrev 2013-07-15 18:31:56 följande:
    Ahhh det stora huvudet igen

A3, just det! Parasiten som försöker att fucka upp tråden men misslyckas gång på gång.
  • pinkdolly
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-15 18:36:33 följande:
    Pinkdolly- såg mina skrivfel och ber om ursäkt för dem :) Faktum kvarstår. Du är en sexig tjej och jag hade kollat in sig länge och väl ;)

Haha det är ingen fara, jag förstod vad du menade :)