• Mulen

Helkroppstråden

Fan vilka hårda håriga gossar. Känner mej lite feminin så här hairless.... 

• Mulen
    Movit skrev 2014-01-02 22:49:05 följande:

Vad i helvete har jag gett mig in på egentligen...vad har jag lovar.......nu måste jag ju gå upp i ottan en ledig dag.Skrikandes Men det är det värt!!!!! 
    vonKatt skrev 2014-01-02 22:53:43 följande:
    Inte ens den dräktiga kissen var så.... ehum... ståtlig över barmen. Får rota lite!
    Den behöver inte vara knäppt på ryggen. Kolla om du inte har en bikini som knyts, Kissen. Vore skitkul med trosan också.... Fniss...{#emotions_dlg.djavulsk}

• Mulen
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2014-01-02 22:55:59 följande:

Det är sent. Kom och lägg dej hos mig.... 

Läckert!!

• Mulen
    Movit skrev 2014-01-02 23:03:14 följande:

Å du är taskig mot mig....du letar i fyndlådan....sånt som är jätteosexigt....iof inget av dessa plagg kommer att vara sexigt på mig....

Och Mulen...jag i Kattens trosor....tror inte det va.....fan jag börjar känna mig som en crossdresser
    Som du själv sa, Vad har du gett dej in på??? Kommer du kunna sova inatt????
  • Mulen
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2014-01-02 23:06:42 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Det är sent och jag är inte alls trött, men kanske kan bli?! Drömmer
    Bättre att tröttna med varann än på varann. Men på varann kan man vara ändå. 
  • Mulen
    vonKatt skrev 2014-01-02 23:16:05 följande:
    Bland annat....

Lånar du ut den?? Förvånad

Skön du ser ut... Mmmmm Mums!

• Mulen
    Emerun skrev 2014-01-02 22:42:48 följande:
    Lite hemligt
    Har ett vagt minne av att vi blivit lovade en naken rumpbild... Inget fel i det jag ser nu men, du vet. MERSMAK!
  • Mulen
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2014-01-02 23:24:15 följande:

Helt klart, absolut!! jag väntar här då, på att få bli trött
    Undrar åt vilket håll jag ska börja gå.... Utan att bli trött för tidigt. Men när jag är framme ska jag se till att du inte blir trött, på mej Tungan ute
  • Mulen
    Emerun skrev 2014-01-02 23:25:33 följande:
    Får väl fixa då
    Står på mina bara knän och tackar för bilden. Himla läckert! Håller mina händer på dina lår och kysser..... Hur ska jag nu kunna sova?
  • Mulen
    vonKatt skrev 2014-01-02 23:32:56 följande:
    Tittar ni på fyran?? Snart är jag med där!
    Efterlyst? 
Svar på tråden Helkroppstråden