• Flickan82

Helkroppstråden

• Flickan82
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 15:53:47 följande:
    Mmmm flickan!! Trodde nästan att det var min hand ett tag...men så kom jag på att det bara var en dröm... Snyggt!

Kunde ju varit det snygging... Om du släppte ut mig ur garderoben!
  • Flickan82
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 16:08:48 följande:
    Menar du att du fått vänner i garderoben?

Japp! Hittade sällskap.
  • Flickan82
    studentbruttan29 skrev 2014-03-05 18:58:17 följande:
    helvete, jag måste bli lesbisk!   *dreglar*

Haha jaaa, tycker jag. ;)
  • Flickan82
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 23:58:04 följande:
    Du har verkligen varit väldigt hjälpsam, tror vi klarar oss utan dig hädanefter

Om du ska fortsätta posta dina äckliga bilder, inkludera gärna bh?[/quote] Du är samma person som varit på mig om mina "äckliga bröst" i en evighet. När det inte fungerade så gick du över till Ensam istället. Jag vet inte vad du får ut av det men det är kul att se att du störs av att inte få den reaktion du vill ha.
  • Flickan82
    Anonym (Inte konstigt att ni är ensamma!) skrev 2014-03-06 17:42:52 följande:

Ok, diktatur gäller i tråden och det är helt ok. Nu har ju denna sida utvecklats till en porrsida. Moderatorer bevakar ständigt sidan och plockar flitigt bort det som är FÖR sexuellt. Även om det råder diktatur så är sidan familjeliv.se ingen porrsajt eller dejtingsida. Det finns andra sidor ni kan vända er till för att få en chans att visa er nakna och för att få en möjlighet att höra att ngn vill pussa er rumpa. Tråden heter helkroppstråden. Den heter inte nakentråden. Jag tittade in i tråden först för en vecka sedan och jag höll på att trilla av stolen... En naken hårig manskropp. En naken dam sittandes på en säng. En väldigt ung flicka (??) poserade med putande läppar. Bilder på bröst som blir omfamnade av manshänder. Sen undrar ni varför folk skriver elaka kommentarer...? Ni lägger ut sexuella inviter på ett familjeforum. Första och sista gången jag skriver här.

Så bara för att man "bjuder ut till sex" så förtjänar man elaka kommentarer? Ska komma ihåg det till nästa gång jag är på krogen, ska säga något elakt om någon vågar få fram. ;)
  • Flickan82
    LostInTranslation skrev 2014-03-10 10:38:48 följande:
    Godmorgon Dockan!! Snyggt!
    Dress skrev 2014-03-10 10:32:57 följande:Men dregel! Sexy!
    Kyss
    Ska du säga! Snygging varje dag, hela veckan. ;)
  • Flickan82
    Dress skrev 2014-03-10 10:33:44 följande:
    Beautiful!
    Detsamma!
Svar på tråden Helkroppstråden