Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 21:41:16 följande:
    Vad ska jag säga? .... Tack du får
    Mig alltid på gott humör så jag tänker inte ens bry mig vad "tr" slänger ur sig!
    Härligt att ens ord och välmening kan väga tyngre!
    Du gör mig jämt glad med så då är vi kvitt!{#emotions_dlg.flower} 
    Du är fantastisk och det kan inget troll ta ifrån dig!Solig
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    charlie00 skrev 2014-02-08 22:55:33 följande:
    På vilket sätt är du så speciell att det är okej för dig att säga så?
    För det första har alla olika smak, vad du tycker är fult älskar någon annan. Så att, försvara dig med att hon "fylls av falskt hopp" funkar inte, det är inget hållbart argument.

Om jag inte minns fel har du sagt att du är man, eller hur? Men jag ger mig fan på att du är kvinna, så typiskt oss(eller ja inte mig, men vi kvinnor) att låta avundsjukan ta över och bete oss så oattraktivt. Men men, kvinna eller inte så beter du dig väldigt fel och jag tycker att du ska lämna tråden, eller mår du bra av att bidra till dåligt självförtroende hos folk?
    Här har du en blomma!!!{#emotions_dlg.flower}
    Fan du få ett hjärta med!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Reporting skrev 2014-02-08 23:32:33 följande:
    Fast bara det att du skriver detta svar visar ju att du bryr dig....precis som alla andra härinne. Visa inte upp er om ni inte tål kritik.
    Hallå!
    Tror du missat en stor aspekt, tråden är inte ett forum för missanpassade individer att spy galla utan en tråd att bli att må bra av!
  • Grottmannen
    Reporting skrev 2014-02-08 23:42:14 följande:
    Jag lägger ingen dom i att visa upp sig, men jag vidåller att visar man upp sig offentligt får man vara beredd på kritik.
    Resonerar du lika när det gäller diskreditering och mobbing ute i vanliga livet?
    Om jag skulle ha stor näsa så ska jag då tåla att höra glåpord, för det är väl lite samma sak eller hur?
  • Grottmannen
    Grottmannen skrev 2014-02-08 23:47:34 följande:
    Resonerar du lika när det gäller diskreditering och mobbing ute i vanliga livet?
    Om jag skulle ha stor näsa så ska jag då tåla att höra glåpord, för det är väl lite samma sak eller hur?
    *Diskriminering skulle det vara*
  • Grottmannen
    Reporting skrev 2014-02-08 23:52:44 följande:
    Känns inte som det du tar upp är relevant. Här handlar det om nakna kroppar, något du väljer att visa. Som jag sa, jag lägger ingen dom i att visa upp sig, men du skall vara beredd på kritik. Att ha en deformitet är inte det samma som att visa sig naken på ett öppet forum.

Självklart är jag emot att håna personer som har deformiteter. Men jag förstår inte vad diskriminering har med saken att göra. Känner ni att ni är diskriminerade pga av det ni visar här? På vilket sätt?
    Jag frågar hur du ställer dig till diskriminering...läs vad jag skrev igen!
    Jag menar bara för att det är i ett forum gör det inte det legitimt att trycka ner andar människor för deras utseende.
    Tycker ditt resonemang är ihåligt, oavsett om man är naken eller inte så ska ingen få utstå nedtryckande värderingar och detta är inget som ska accepteras och nonchaleras.

• Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-09 12:18:53 följande:
    Oh! Bar överkropp, slitna smutsiga uppknäppta jeans.. Lite smutsig/svettig överkropp, typ garagestuk deluxe då rinner det till här iaf!
    Då skulle du inte få det lätt i mitt sällskap!Drömmer
    Jag är nog lortisen no1!Flört
    Kanske ska bjuda in dig på "en dag på jobbet" och "en natt i garaget"!Tungan ute
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-09 11:11:02 följande:
    Mera bak(is) söndag kommer här ;)
    Perfekt kropp, sjukt snygga ben och bak!Drömmer
  • Grottmannen

Hallå alla vackra kvinnor!Hjärta
    Nu är det öken här inne igen, vad håller ni hus?

Kom igen nu och posta lite bilder!Kyss

Puss och kram!{#emotions_dlg.flower}

• Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-09 18:12:57 följande:
    Vafan, hahaha! Jag lyckades igen Skrikandes
    Haha, du kan du!Tungan ute
    Okej då KANSKE jag gör det efter du KANSKE har gjort det då!Skrattande
    Alltså man kan ju inte annat göra än älska detta ordet KANSKE!Hjärta 

Kanske ska börja använda kanske mer frekvent eller kanske inte, jag kanske behöver fundera på hur jag ska göra, kanske det blev för mycket kanske nu, kanske inte borde skriva kanske mer nu!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden