Inlägg från: fialotta85 |Visa alla inlägg
  • fialotta85

Helkroppstråden

mrme skrev 2013-09-17 19:28:10 följande:

kvällens bild
    (ops)

Snyggt mrme! :)
  • fialotta85
    Mattias39 skrev 2013-09-18 14:33:28 följande:
    Nja....håller med delvis...alltså i grundtanken att ALLA kvinnokroppar är vackra och att de duger. Och att ALLA kan få män tända. Jag tycker verkligen att de allra flesta här inne är fina!

Däremot så skulle jag vilja säga att många kanske inte blir tända på en random-kropp som man inte har ngn relation till. Jag är sån iaf och jag tror inte jag är ensam.
    Sen måste jag säga att för egen del så tittar jag inte i tråden för att bli tänd. Även om jag tycker att de allra,allra flesta bilder på tjejer/kvinnor här inne är jättefina,sexiga och vackra...så blir jag inte upphetsad o kåt på det sättet.

Vad säger du Matte?! Jag som bara lagt ut bilder för att du ska vilja ha mig GråterGråter  Flört
  • fialotta85
    Mattias39 skrev 2013-09-18 14:51:00 följande:
    Men liiiiilla fialotta...jag VILL ju ha dig...för jag tycker att du är fin som f-n...men om du hade räknat med att jag runkat till dina bilder så är det fel...jag sparar mig så länge... Flört
    Haha, låter som att jag behöver ta en tur till Värmland ;) kan ju inte låta dig spara för länge..... ;)
  • fialotta85
    Nyfikne skrev 2013-09-20 10:43:31 följande:
    fin smygis där Fia Flört
    lagom retfullt
    *nafs*
    Drömmer

Eller hur.. Drömmer man måste ju vara lite busig.. ;)
  • fialotta85
    Anonym (KMP) skrev 2013-09-21 14:26:42 följande:

Bjuder på lite ben...

Underbart att du är tillbaka KMP! Du är verkligen så snygg!
  • fialotta85
    Anonym (En Man) skrev 2013-09-23 13:56:28 följande:
    Får man vara så fräck att man efterlyser något? I så fall är jag lite nyfiken på att få se fler vackra ögon, faktiskt.

Klart man får! Hoppas dessa är godkända..

• fialotta85
    justnextdoor skrev 2013-09-23 14:15:41 följande:
    Fina ögon tjejer! Och snabbt på begäran också (...Jao ei int bitter..)

Vad ville du se? Har inte hunnit läsa bak så mycket, var himla massa tråkigheter så det blev trååkigt. Tungan ute
  • fialotta85
    Anonym (En Man) skrev 2013-09-23 14:15:42 följande:
    Betyget A är tydligen högsta betyg, så det får du!
    Tackar! Solig
Svar på tråden Helkroppstråden