• NyttNamn

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-08-31 20:25:59 följande:
    WOOW! Snygga bilder ni lägger upp Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. Och så passar jag på att bjuda på en på mig själv också :)

FIN du är Nani!! Du - Grattis!! @-}-- Tror alla hoppas Anton uppfyller din önskan *S*
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Clownensglädje skrev 2013-09-02 14:37:47 följande:
    Pausa har för femitoelfte gånger lagt ut en bild på sina små golfbollssillisar...gäsp...

Var, när???? Har missat... Måste... Bläddra... Bakåt... Förvånad
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    PAUSA skrev 2013-09-02 15:14:13 följande:

Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funkaDrömmer och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??
    Alltså... Jag spelar inte golf... Men, jag känner en som spelar golf... Och så känner jag en som trodde han kunde spela golf men sköt ut ett fönster på fabriken tvärs över vägen... OCH så har jag sett en golfboll! SÅ jag anser mig högst kvalificerad att komma med min åsikt... Drömmer

Och.. Tyvärr... Du må vara duktigt "perfekt" på många andra punkter - men ur golfsynpunkt är du tyvärr värdelös... {#emotions_dlg.djavulsk}

Det där med "femtitolfte"... Var en svår fråga... Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Nyfikne skrev 2013-09-02 15:47:55 följande:
    vad fina naglar Drömmer

Naglar... Hörru mannen... Har vi inte tagit det här förut nån gång?? VAD FAN ska jag göra för att få uppmärksamhet för tuttarna??!! Skrikandes

FlörtTyst
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    PAUSA skrev 2013-09-04 18:11:16 följande:
    Tack!!!.... Tycker jag lyckades dra in magen EXTRA mycket idag så man riktigt ser revbenen och så två golfbollar på detta..... riktigt nöjd.

Ha ha ha, och nöjd Ska du va!!
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden