Inlägg från: Anonym (Nyvaken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyvaken)

Helkroppstråden

Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-02 17:15:34 följande:
    Djefla snygga tuttar! Lite ot men ändå. Ser att du har lagt in pga kanten vid bröstet, jag står i valet och kvalet själv och just på grund av den där kanten så har jag inte tagit steget. Kan du känna den med handen? Låter så jädrans otäckt isf.
    Kanten blir bara när jag har pusch.. Och att jag har för lite underhudsfett och hade ingen egen bröstvävnad.. Enligt min kirurg var jag en jävligt svår patient, men det syns inte annars och har lagt in liten storlek, så med kläder på ser det naturligt ut... Annars får du fråga blomman mer hur de känns å så hehe
  • Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-02 17:44:12 följande:
    Tack! Vi är väldigt lika i kroppen, jag har inte heller mycket till underhudsfett. Hänger inte med, är ni ett par? ????
    Nä inte nu.. Fd par.. Kände bara igen honom här på bilderna så mest ett sammanträffande just i tråden hehe
  • Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-02 18:20:14 följande:
    Om inte ni två perfekta människor kan hålla ihop så finns det nog inget hopp för nån av oss... ???? Fan vad speciellt att hitta sitt ex här ????
    Ja han e grymt fin på alla sätt men bor tyvärr 50 mil ifrån mig
  • Anonym (Nyvaken)
    ÄngDal skrev 2014-08-02 18:55:14 följande:
    Distansförhållande?

Vi behöver att kärlek spirar i tråden nu och inte bara all den kåthet och åtrå som vanligtvis är ett resultat av kvinnokroppar som Nyvakens och manskroppas som blomkrukans (alltså perfekta kroppar som väcker mäns och kvinnors lust).
    :)
    Känns som om detta håller på och bli en såpa
  • Anonym (Nyvaken)
    wingardh skrev 2014-08-04 11:53:03 följande:

Shit pomfritt
  • Anonym (Nyvaken)
    wingardh skrev 2014-08-04 12:15:21 följande:
    ?? ;) 
    Det var allt jag fick fram

Nu när jag andats lite kan jag säga sjukt snygg kropp
  • Anonym (Nyvaken)

Var det trosmåndag idag? Får väl bjuda på en med, en helt vanlig kropp med bristningar och allt vad det innebär med att föda tre ungar

• Anonym (Nyvaken)

Tack alla snälla ni är.. Nu blir en nyvaken glad i själen

Svar på tråden Helkroppstråden