Inlägg från: Anonym (NT) |Visa alla inlägg
  • Anonym (NT)

Helkroppstråden

Anonym (UUU) skrev 2014-12-06 10:19:30 följande:
    OK, det funkar ju faktiskt även för mig.
    Funkar? Hade du inte kunnat njuta av mina bilder om min ålder inte var passande? Skrattande
  • Anonym (NT)

Vad fan har pr-kåt med saken att göra? Hade jag varit det hade jag inte postat bilder under ett anonymt nick på ett forum.

Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-06 16:11:51 följande:
    Shit vad pr-kåt du är! Varför står du på tå? Hemma hos dig själv liksom :D

Och du, ta ditt eget råd.
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-05 14:07:20 följande:
    Reagerar dock på att du skriver vad du inte gillar osv, det är ju exakt det ts inte ville ha med i tråden. Man ska ENDAST kommentera det man tycker om. Om det vore tvärtom, en tjockis som vågade lägga ut en bild, skulle det vara ok att skriva "du är för fet för min smak men du är säkert en fin människa" eller "dina tuttar hänger för mycket men du skriver sexigt"?

Gör om, gör rätt.

• Anonym (NT)
    Underhill skrev 2014-12-06 21:55:55 följande:
    Lucka 6?...*väntar*...tålmodigt o lydigt :)
    Det kommer, lite trött och bakis idag bara Tungan ute haha
  • Anonym (NT)
    Pillare skrev 2014-12-06 22:56:06 följande:
    Du är en extremt fin tjej och du vet det. <3
    Tack!
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-06 23:03:03 följande:
    Yummi! Riktigt smörgåsbord när det bjuds på både fram och baksida:)
    Det kommer nog fler bilder från den fotosessionen senare under månaden med, om det kan vara intressant Flört
    Anonym (Stockingslover) skrev 2014-12-06 23:12:01 följande:
    MMuuuums! En sexig kropp i sexiga stockings Hjärta
    Tack snälla! Och kul att du såg att det var stockings Solig

• Anonym (NT)
    Anonym (Första) skrev 2014-12-07 00:44:19 följande:
    Så här spännande har inte julkalendern varit på 20år, nästan så jag får förhoppningar om att det kommer kännas sådär "pirrigt" på julafton ;)
    Antar att du menar min julkalender? Glad Vi får väl se om lucka 24 går hem Flört
    Anonym (Stockingslover) skrev 2014-12-07 02:32:58 följande:
    Självklart såg jag det ^^ Stockings är det hetaste plagget jag vet
    Anonym (Stockingslover) skrev 2014-12-07 02:34:38 följande:
    Det hade vart väldigt intressant med fler bilder ur den fotosessionen DrömmerSolig
    Då kommer det fler! Tungan ute
    Anonym (44) skrev 2014-12-07 03:11:46 följande:
    Jag gillar din svank...och ditt långa mörka hår :)
    Tack snälla du Glad
    straight arrow skrev 2014-12-07 06:00:10 följande:
    Underbart... Håret, midjan och rumpan, allt i samma bild! Härligt !
    Allt för dig Pilen Flört
    Borkason skrev 2014-12-07 08:50:30 följande:
    Oh my, snygging! :)
    Tack detsamma du Solig
    Underhill skrev 2014-12-07 10:18:30 följande:
    Världsklass!!!
    Tack! Skrattande

• Anonym (NT)
    straight arrow skrev 2014-12-07 10:57:58 följande:
    Verkligen allt? ;)
    Haha, ok då... kanske inte precis "allt" Flört
  • Anonym (NT)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:08:41 följande:
    Jag tycker tråden är ball, men när det går från några bilder till sjukligt, dagligt beroende av kommentarer, fjäsk och komplimanger, "julkalender" osv, då är det bara stört. Och sorgligt. Att vissa måste ha det för att må bra. Shit...
    Hahaha, åh men jisses va sorglig du är! Så en bild om dagen skulle vara sjukligt? Det finns många här som lagt upp flera om dagen i perioder. Och inte har det varit något sorgligt med dom. Detta är en kul grej och inget jag gör för att må bra. Det hänger inte riktigt på mängden kommentarer jag får från främlingar på nätet.

Jag gissar på avundsjuka från din sida. Uppenbarligen har du inte den kropp du själv drömmer om. Men det ändras inte för att du försöker nedvärdera oss andra.
  • Anonym (NT)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:42:40 följande:
    Självklart använder du "du måste vara ful"-kortet. Jag och exet postade några bilder här för att egga varandra ett tag, det var knappast någon som tyckte jag var ful.

Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.

Jag tolkade dina tidigare inlägg som att du inte är särskilt nöjd ja. Och när sa jag att du är ful?

Jag behöver inte detta för att må bra. Jag får tillräckligt mycket bekräftelse irl, FL är bara lite kul grädde på moset. Jag har hängt i den här tråden några månader, så jag vet inte vart du får år ifrån. Och julkalendern var en idé från någon i tråden, och lät som en kul grej. Och just tå-grejen, varför stör du dig på det? Jag går ofta i klackar, och tycker figuren blir finare så. Sen är många här inte främlingar längre heller.

Fattar inte varför jag försöker försvara mig för dig egentligen. Men du tolkar mig så jävla fel och det blir jag sur över.

Jag är stolt över min kropp, och gillar att visa upp den. Det har inget med min självkänsla att göra,

• Anonym (NT)
    Anonym (?? 4) skrev 2014-12-07 20:15:53 följande:
    Det spelar inte nån roll i hur många bilder man postar per dag. Men när man pikar om att man inte får ett antal kommentarer på en bild, då kan man börja prata om sjukligt beroende. 
    Det är väl bäst jag söker mig till en terapeut då om jag är så sjuklig. Ni vinner.
Svar på tråden Helkroppstråden